Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت آب شرب روستایی شهرستان شفت امروز با حضور نماینده فومن و شفت در مجلس و شورای اسلامی، فرماندار شفت و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بررسی شد.

به گزارش ایلنا از شفت، مدیرعامل شرکت آبفار گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه در حال حاضر 59 روستای بالای 20 خانوار شهرستان شفت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارند، گفت: در سال جاری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، عملیات اجرایی 6 طرح آبرسانی روستایی در این شهرستان آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محب علی رنج‌ور افزود: مجتمع آبرسانی سرداران شهید شفت بعنوان یکی از بزرگ ترین مجتمع های آبرسانی روستایی این شهرستان در دست اجراست که با بهره برداری از آن به 36 روستای فاقد آب شرب این شهرستان آبرسانی خواهد شد.

وی گفت: با اخذ مجوزهای لازم از ادارات منابع طبیعی و راه و شهرسازی شهرستان شفت، طرح تامین پایدار آب شرب روستاهای لاسک، مژدهه، صیقلان، چماچا و خرفکل نیز عملیاتی می شود.

وی با اشاره به مشکل ضعف فشار آب آشامیدنی روستای چوبر افزود: طرح مهندسی مجدد تاسیسات آبرسانی این روستا آماده اجراست که با اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از آن مشکل آب اهالی این روستا برطرف خواهد شد.

رنج‌ور با تاکید بر اینکه شبکه‌های آبرسانی روستایی شهرستان شفت دارای قدمت بالا و مستهلک است، اظهار داشت: بازسازی این شبکه ها به اعتبارات ملی نیاز دارد.

وی همچنین از اجرای طرح ساماندهی فاضلاب روستاهای امامزاده ابراهیم، امامزاده اسحاق و شهرک کادوس خبر داد و گفت: اتمام عملیات اجرایی طرح های فاضلاب در گروی تخصیص اعتبارات است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال راه و شهرسازی شرکت آب و فاضلاب شورای اسلامی صندوق توسعه ملی منابع طبیعی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ

 معصومی اظهار داشت: عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای شهرستان کبودرآهنگ با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد تومان و با کمک قیر یارانه‌ای از محل پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس طبق هماهنگی و توافق انجام شده مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی نحوه اجرای عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت معابر روستا‌های شهرستان کبودرآهنگ با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان برای تأمین قیر مورد نیاز افزود: در همین رابطه در ادامه نهضت آسفالت معابر روستایی و اجرای طرح هادی و طبق هماهنگی صورت گرفته اکیپ اجرایی در شهرستان مستقر شده است.

معصومی تأکید کرد: از بخشداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌های مورد نظر درخواست داریم نهایت همکاری را با اکیپ کارشناسی و اجرایی در این پروژه‌ها برای ارائه هر چه بهتر و سریع‌تر خدمات داشته باشند.

وی با بیان اینکه عملیات بهسازی این ۹۲ روستا در سال‌جاری به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعدادی روستای دیگر نیز از محل سایر اعتبارات ملی و کمیته برنامه‌ریزی در سال‌جاری بهسازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه