Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: امسال افزایش کمک هزینه کارورزی، دستورالعمل اجرایی جدید دوره کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی موضوع آیین نامه اجرایی ماده 71 قانون برنامه پنج ساله ششم به استان‌ها ابلاغ شد.

صادق آهنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،با اشاره به اجرای طرح نوین کارورزی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در آذربایجان‌غربی،اظهار کرد:امسال افزایش کمک هزینه کارورزی دستورالعمل اجرایی جدید دوره کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی موضوع آیین نامه اجرایی ماده 71 قانون برنامه پنج ساله ششم به استان‌ها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:اجرای طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از سال 96 در کشور در حال اجرا است و به استناد آیین‌نامه اجرایی ماده 71 برنامه پنج ساله ششم توسعه و تصویب هیئت محترم وزیران این طرح در کشور اجرا می‌شود.

وی  عنوان داد: افراد برای بهره‌مندی از طرح باید در سامانه کارورزی ثبت نام کرده و دارای مدرک دانشگاهی حداقل کارشناسی باشند و همچنین در زمان ثبت نام در سامانه کمتر از 35 سال تمام سن داشته باشند و از سوی دیگر متقاضیان ذکور باید دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت نظام وظیفه باشند.

آهنگری اظهار کرد:سقف بهره‌مندی هر کارگاه برای استفاده از کارورز معادل حداکثر 50 درصد نیروی کار موجود در کارگاه است که در صورت کاهش نیروی کار بیمه شده به هر دلیل به جز فوت و بازنشستگی و از کارافتادگی در طول مدت مشارکت در اجرای دوره کارورزی، کارگاه به مدت دو سال حق مشارکت در طرح را نخواهد داشت.

آهنگری خاطرنشان کرد: افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار برای ورود به بازار کار، ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان، ارتقای اخلاق و صلاحیت حرفه‌ای دانش آموختگان، فراهم ساختن زمینه انتقال دانش از دانش آموخته به کارگاه و کاهش هزینه به کارگیری نیروی کار برای کارفرما از مهمترین اهداف دولت در اجرای این طرح است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی اخلاق اداره کل تعاون کار و رفاه بازنشستگی کسب و کار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ابرپروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها بزرگترین پروژه در تاریخ ارتباطات این استان به شمار می رود، گفت: با این پروژه سرعت های هزار مگابیتی را می توان به مردم ارائه کرد.

قاسم جلیلی نژاد در ویژه برنامه رادیو چی چست اظهار کرد: پروژه فیبر نوری مسئله ارتباطات استان را به شکل اساسی تا چند دهه آینده حل می کند.

وی با بیان اینکه برای اتمام این پروژه تا سال 1404، امسال سال طلایی بوده و با حداکثر سرعت حرکت می کنیم، افزود: در استان آذربایجان غربی در حال حاضر بیش از 380 هزار متر حفاری و 280 هزار متر فیبرکشی در داخل میکروداکت (شوتینگ) انجام گرفته است.

مدیرکل ارتباطات استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ابرپروژه فیبر نوری منازل و کسب وکارها بزرگترین پروژه در تاریخ ارتباطات استان آذربایجان غربی است، اضافه کرد: با این پروژه سرعت های هزار مگابیتی را می توان به مردم ارایه کرد.

وی خاطر نشان کرد: آذربایجان غربی پیشرو در اجرای پروژه ملی فیبر نوری منازل در شمالغرب کشور بوده و توافق نامه پروژه فیبرنوری شهری و اپراتور مربوطه در تمامی شهرهای استان آذربایجان غربی امضاء شده است.

جلیلی نژاد با بیان اینکه با مکلف شدن شهرداری ها و وزارت راه به همکاری کامل برای صدور مجوز حفاری و نصب تجهیزات پروژه فیبر نوری در قانون بودجه سال 1403 طی مدت 15 روز از زمان دریافت درخواست اپراتور، اظهار کرد: امیدواریم با این اقدام راهگشای مجلس شورای اسلامی سرعت اجرای پروژه افزایش یابد.

مدیرکل ارتباطات   آذربایجان غربی با اشاره اجرای پروژه فیبر نوری در هفت شهر این استان، گفت: به زودی اجرای پروژه در شهرهای دیگر نیز شروع می شود.

جلیلی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: این پروژه در توسعه اقتصاد دیجیتال و شهر هوشمند نقش اساسی دارد و اداره کل ارتباطات با تمام امکانات پیگیر پیشبرد این پروژه بزرگ در استان است.

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی