Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:20:11 GMT

راه اندازی خانه کودک در فهرج

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۲۸۳۰

راه اندازی خانه کودک در فهرج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  با حضور حمید کلانتری مشاور وزیرکار و رفاه اجتماعی یک خانه کودک در فهرج به بهره برداری رسید، این خانه کودک ظرفیت نگهداری ۱۴ کودک را دارد.

این مرکز در زمینی به مساحت هزار مترمربع و با زیربنای ۲۶۰ مترمربع احداث شده که برای ساخت ان ۳۸۰ میلیون تومان از طرف خانواده مرحوم سیدمحمدکلانتری ابوی دکترحمیدکلانتری معاون سابق وزیر کار و رفاه اجتماعی و مشاور وزیر کار و رفاه اجتماعی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کلانتری اظهارداشت: به منظور توسعه و محرومیت زدایی فهرج بنیاد توسعه پایدار فهرج راه اندازی شده و هر سال در ۱۴ آبان به عنوان روز فهرج نامگذاری شده است و همچنین یک مرکز کمپ ترک اعتیاد (مرکزسم زدایی) در زمینی به اعتبار ۲ هزار مترمربع کلنگ زنی شد که در نظر است هزینه ساخت آن از سوی خیرین نیک اندیش تامین شود.

در این مراسم حجت الاسلام خیرالله ایراهیمی امام جمعه، فضیلتی عضو مجمع خیرین قرآنی کشور، امیرباقری زاده فرماندارفهرج، بهروزه فرمانده نیروانتظامی، تیمورعارف رئیس شورای شهر، اعضای شورای اسلامی، مجتبی شهمراد زاده و جمعی از مسئولین حضور داشتند. خاطر نشان می‌شود خانه کودک به منظور نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست احداث شده است.

انتهای پیام/س

یک خانه کودک در فهرج به بهره برداری رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه خانه کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد