Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-24@22:41:53 GMT

ویزای الکترونیکی عربستان در حج اعتبار ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۲۸۵۲

ویزای الکترونیکی عربستان در حج اعتبار ندارد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از الاهرام؛ وزارت امور خارجه مصر دیروز، ۲۸ تیر، اعلام کرد ویزای الکترونیکی عربستان شامل حال کسانی که برای مراسم حج به این کشور می‌روند، نمی‌شود و مقامات عربستان اخطار داده‌اند کسانی که این ویزا را به همراه داشته باشند، به کشورشان بازگردانده خواهند شد.

«یاسر محمود حسام»، معاون وزیر امور خارجه مصر گفت: بسیاری از مردم مصر به دنبال گرفتن ویزای الکترونیکی عربستان تحت تأثیر این باور غلط هستند که به آنها اجازه شرکت در مراسم حج را خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت خارجه مصر همچنین از شهروندان این کشور خواست که برای جلوگیری از کلاهبرداری، به آژانس‌ها و عوامل مسافرتی غیرمجاز مراجعه نکنند.

انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت امور خارجه افغانستان امروز در بیانیه‌ای با اشاره به کشف گور‌های جمعی از محوطه بیمارستان ناصر اعلام کرد: پیدا شدن اجساد شهدا از محوطه بیمارستان یاد شده در شهر خان یونس که در میان آنها اجساد زنان و کودکان نیز وجود دارد گویای مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین و پایبند نبودن رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین و مقررات بین المللی و همه ارزش‌های انسانی و بی تفاوتی و چشم پوشی جامعه بین المللی نسبت به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی پنداشته می‌شود.
وزارت امور خارجه افغانستان کشتار بی رحمانه بیماران، مجروحان و افراد غیرنظامی فلسطینی را به شدت محکوم می‌کند و ضمن اعلام حمایت از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین از همه جهان می‌خواهد برای جلوگیری از وحشت و بربریت رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین سهیم شوند.

دیگر خبرها

  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • واکنش وزارت خارجه عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه