Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید رضا ترابی، دبیر هیئت پهلوانی ورزش زورخانه ای استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات پهلوانی و زورخانه ای نوجوانان استان کرمان در رشته های کباده، سنگ، چرخ تیز، چرخ چمنی، میل بازی، و تیمی زورخانه ای به میزبانی انار در زورخانه شهیدان انارکی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از رقابت ها، ۹۰ ورزشکار از شهرستان های کرمان، رفسنجان، بردسیر، بم و انار در دو بخش تیمی زورخانه ای و هنرهای فردی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ترابی تصریح کرد: در پایان، نوجوانان کرمانی با کسب ۳۲۳ امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آوردند، تیم رفسنجان با ۲۹۴ امتیاز دوم شد و تیم های بم و انار عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ب

مسابقات پهلوانی و زورخانه ای نوجوانان استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از چند محله و آپارتمان در سطح شهر کرمان، ماموران کلانتری ۲۱ با بررسی میدانی محل وقوع سرقت‌ها و تجسس‌های بعدی، متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این فرد را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهر دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به انجام ۲۳ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد که در ادامه طی هماهنگی قضائی، ماموران فرد مالخر را نیز در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: فرد مالخر نیز به خرید و فروش ۲۳ دستگاه دوچرخه سرقتی اقرار کرد که شمار زیادی از این دوچرخه‌ها کشف و با تحویل آنان به مال باختگانی که عمدتا کودک و نوجوان بودند، باعث خوشحالی مجدد آنان شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه