Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@11:25:38 GMT

افت ۳۵۳ واحدی شاخص بورس

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۳۰۸۰

به گزارش مهر به نقل از بازار سرمایه، شاخص بورس تهران (تدپیکس) با کاهش ۳۵۳ واحدی عدد ۲۴۶ هزار و ۴۳۷ واحد را ثبت کرد. شاخص هم وزن روی عدد ۵۹ هزار و ۷۴۲ واحد ایستاد و شاخص بازار اول کانال ۱۸۱ هزار واحدی را نشان داد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۴۸۹ هزار و ۳۳۵ واحد را نمایش داد. همچنین آیفکس با افزایش ۶ واحدی به عدد ۳ هزار و ۲۱۳ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز با دست به دست شدن ۲ میلیارد و ۸۸۷ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۳۴ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به رقم ۹۰۰ میلیارد تومان نزدیک شد.

در معاملات امروز نمادهای تاپیکو، شفن و وتجارت به ترتیب با ۱۳۲، ۷۰ و ۶۹ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای کگل، فملی و اخابر به ترتیب با ۲۴۱، ۲۳۱و ۷۷ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین امروز وتجارت، خساپا، جم پیلن، خودرو و تاصیکو پربیننده ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و خودرو و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با رشد ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۴۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۸۶۷ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۳,۸۰۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۹,۴۰۳.۹۶۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 746311

دیگر خبرها

  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس