Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

عصر ایران؛ محسن ظهوری ـ به‌تازگی سکانسی جنجالی از فیلم «گوزن‌ها» منتشر شده است؛ سکانس پایانی فیلم که با تحمیل ساواک ساخته شد تا اکران شود. به گفته کیمیایی، او پس از نمایش این فیلم در جشنواره تهران توسط ساواک بازداشت و مجبور شده تا تغییر پایانی آن‌ها را بپذیرد.

«بهروز وثوقی» هم در گفت‌وگو با «انتخاب» توضیح داده که با تهدید ساواک مجبور به بازی در سکانس آن‌ها شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چرا ساواک به فیلم «گوزن‌ها» حساسیت داشت؟ چرا تصور می کرد تغییر سکانس پایانی آن، فیلم را از نظرشان موجه می‌کند؟ برای درک این موضوع سعی کردیم در این فیلم قصه و ماجراهای آن دوران را بررسی کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گوزن ها مسعود کیمیایی سینما ساواک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد

غول فناوری آمریکا یعنی شرکت اپل اعلام کرد که به درخواست دولت چین در پی نگرانی‌های مربوط به امنیت ملی این کشور، چندین اپلیکیشن پیام رسان محبوب را از فروشگاه برنامه خود (اپ‌استور AppStore) حذف کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، غول فناوری آمریکا یعنی شرکت اپل روز جمعه اعلام کرد که به درخواست دولت چین در پی نگرانی‌های مربوط به امنیت ملی این کشور، چندین اپلیکیشن پیام رسان محبوب را از فروشگاه برنامه خود (اپ‌استور AppStore) حذف کرده است.

بلومبرگ گزارش داد که برنامه‌های واتس‌اپ WhatsApp و تردز Threads  متعلق به شرکت متا و همچنین سرویس‌های پیام‌رسان تلگرامTelegram  وسیگنال Signal دیگر برای دانلود در در چین در دسترس نیستند.

روزنامه وال استریت ژورنال نیز مدعی شد که برنامه "لاین" متعلق به یک شرکت کره‌ای برای کاربران چینی غیرقابل دسترس شده است.

اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کردفشار صهیونیست‌ها به اپل در پی جنجال پرچم فلسطین

این در حالی است که قبل از حذف این برنامه‌ها و پیام‌رسان‌ها، هیچ یک از آن‌ها به طور گسترده در چین استفاده نمی‌شد. در این کشور برنامه وی‌چتWeChat  که متعلق به شرکت تنسنت است، بیشتر از سایر برنامه‌ها توسط عموم مردم استفاده می‌شود.

اپل در بیانیه‌ای که روز جمعه برای رویترز ارسال شد، اعلام کرد که اداره فضای سایبری چین به دلیل مسائل امنیت ملی خواستار حذف این پیام‌رسان‌ها از اپ استور شده است، اما تاکید کرد که این برنامه‌ها در تمام فروشگاه‌های دیگر در دسترس هستند.

این غول فناوری مستقر در ایالات متحده خاطرنشان کرد که موظف است از قوانین کشورهایی که در آن فعالیت می کند پیروی کند، حتی اگر با آنها موافق نباشد.

در عین حال، سایر برنامه های متا مانند فیس بوک، اینستاگرام و مسنجر همچنان برای دانلود در اپ استور چینی موجود هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (ویدیو) انتشار سند همکاری مسعود رجوی با ساواک
  • افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • رمزگشایی از گورستان تاریخی هفتاد ملا (+عکس)
  • مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟
  • افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک | ویدئو
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین