Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیار راستگو روز شنبه در نشست بخشداران و معاونان فرمانداران آذربایججان شرقی، انتخابات را فرصتی برای چرخش قانونی قدرت در نظام سیاسی کشور دانست و افزود: نقش محوری مردم در انتخابات فوق‌العاده تعیین‌کننده است و همه موظفند به خواست مردم احترام بگذارند.

وی، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال را بسیار اثربخش توصیف کرد و گفت: در دوران کنونی روابط بین‌الملل، حضور حداکثری مردم در این انتخابات در عرصه دیپلماسی به نفع جمهوری اسلامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راستگو با اشاره به لزوم بی‌طرفی مجریان انتخابات، خاطرنشان کرد: طبق قانون جدید انتخابات مجلس، هرگونه اظهار نظر مسئولان اجرایی انتخابات به نفع یا ضرر جریان‌های سیاسی، جرم تلقی می‌شود.
وی افزود: فرمانداران و بخشداران به‌عنوان مسئولان اصلی برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها باید از ایجاد هرگونه شائبه که سلامت انتخابات را به خطر می‌اندازد اجتناب کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به زمان‌بندی انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ثبت‌نام کاندیداها از ۱۰ آذر آغاز می‌شود و فرمانداران از هم‌اکنون باید نسبت به پیش‌بینی امکانات و تجهیزات مورد نیاز اقدام کنند.
راستگو با تأکید بر تعامل تنگاتنگ فرمانداران و بخشداران با هیأت‌های نظارت، افزود: فرمانداران در انتخاب هیأت‌های اجرایی نیز دقت کنند تا افراد صاحب‌نظر و توانمند در این هیأت‌ها حضور داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به اهمیت اعتمادسازی در بین مردم، فرمانداران و بخشداران استان را به حضور در مجامع عمومی و مردمی فراخواند و گفت: با تلاش‌های فرمانداران و بخشداران، کارهای بزرگی در استان انجام شده است، اما باید توجه داشت که خروجی کارها باید رضایت‌مندی مردم باشد.
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی هم در این نشست با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها و بخش‌ها هستند، گفت: تبیین واقعی و منطقی سیاست‌های دولت وظیفه اصلی فرمانداران و بخشداران است.
مرتضی محمدزاده با تأکید بر اینکه نمایندگان دولت باید کارهای انجام شده را به اطلاع عموم برسانند، افزود: صداقت در گفتار و عمل و جلب رضایت و محبت مردم، رمز موفقیت مدیران اجرایی است.
وی همچنین بخشداران استان را به ایجاد رابطه صمیمی با اقشار مختلف مردم، اشرافیت کامل به قوانین و مقررات، حضور در محافل عمومی و ارتباط نزدیک با معتمدان، تقویت روحیه امیدواری در بین مردم و کسب اطلاعات کافی از مسائل روز توصیه کرد.
۶۱۲۰/‏۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیرانی که هیچگونه برنامه‌ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت‌رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، جلسه شورای اداری شهرستان دلگان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در سالن جلسه فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: علیرغم تلاش دشمنان جهت کمرنگ کردن مساله حضور مردم در پای صندوق های رای اما مردم با حضورشان در انتخابات تمامی نقشه های دشمنان را خنثی و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

رضا شریفی ضمن بیان اینکه برخی از جریانات داخلی همسو با معاندین تلاش های زیادی جهت کمرنگ نشان دادن و در نهایت تحریم انتخابات داشتند اما بی توجهی مردم استان و حضور حداکثری آنها بار دیگر نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

وی همچنین در ادامه به اهمیت اجرایی کردن مصوبات رهبر انقلاب در سال 1381 پرداخت و افزود: اگر مصوبات مقام معظم رهبری در سال 1381 در استان اجرا می‌شد شاهد رشد و پیشرفت زیادی در این استان بودیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون تمامی تلاش دولت جهت اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان است و لذا نیاز است مردم استان هم در خصوص اجرایی نمودن مصوبات رهبر انقلاب نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان داشته باشند.

شریفی همچنین به عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و افزود: عملیات طوفان الاقصی و همچنین عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونسیتی و همدستانش را شکست و دروغ‌های رسانه‌ای اسرائیل و آمریکا را نقش بر آب کرد و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

وی در ادامه به اهمیت تلاش مدیران جهت رفع مشکلات و رضایتمندی مردم پرداخت و بیان کرد: مدیرانی که هیچگونه برنامه‌ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت‌رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران