Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:30:49 GMT

جوان ۳۶ ساله در قزوین قربانی تخطی از سرعت مجاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۳۰۹۹

جوان ۳۶ ساله در قزوین قربانی تخطی از سرعت مجاز شد

سرهنگ مهرداد حسن پور روز شنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه پراید در خیابان منتظری بلافاصله واحد گشت کلانتری و عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران و بازدید از صحنه تصادف مشخص شد سواری پراید ۱۱۱ که از چهار راه منتظری به سمت چهار راه سپه در حال حرکت بوده، پس از برخورد با یک دستگاه خودرو پژو تاکسی و یک دستگاه سواری پراید در کنار خیابان واژگون می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود: در این حادثه راننده ۳۶ ساله از داخل خودرو به بیرون پرتاب شده و به علت شدت ضربات در دم فوت می کند.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: کارشناسان علت این سانحه را ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده پراید ۱۱۱ اعلام کردند.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین قزوین انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام یک مورد واژگونی در محدوده روستای ککجین بلافاصله گشت پلیس راه و کلانتری ۲۱ به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه سمند به دلیل نامعلوم از جاده منحرف و به دره سقوط و متاسفانه سرنشین خودرو بعلت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است. 

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی می‌باشد، بیان کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با جدیت مورد توجه قرار داده تا از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین