Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید اشرفی مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به افتتاح جاده سلامت در پارک شهدای مدافع حرم در منطقه رهنان اصفهان اظهار داشت: این جاده با عنوان «فعال باش اصفهان» تست پیاده روی راکپورت را در مسافت ۱۶۰۹ متر راه رفتن ارزیابی می‌کند، تست مذکور تست میدانی، علمی و معتبر با هدف اندازه گیری آمادگی قلبی عروقی است و به شرکت کنندگان این امکان را می‌دهد تا پیاده روی سالم، سودمند و لذت بخش داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: جاده سلامت «فعال باش اصفهان» با جدول بندی سنی از ۲۰ سال تا بالای ۶۰ سال و توضیح نحوه اجرای تست پیاده روی را کپورت برای اولین بار در شهر اصفهان اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس جدول سنی و درجه بندی از خیلی ضعیف تا عالی آمادگی قلبی عروقی شرکت کنندگان در تست پیاده روی سنجیده می‌شود، افزود: بررسی و پایش نتایج، می‌تواند به آگاهی از سلامت ساکنان منطقه ۱۱ شهرداری منجر شده و شهروندان از وضعیت سلامت خویش آگاه شوند.

او با اعلام افزایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی تصریح کرد: چهار ایستگاه ورزش صبحگاهی در منطقه ۱۱ شهرداری موجود بود که با افتتاح مراکز ورزش صبحگاهی بیشتر در منطقه رهنان این تعداد به ۸ ایستگاه افزایش یافته است.

اشرفی با اشاره به اینکه پارک شهدای مدافع حرم در راستای افزایش نشاط اجتماعی در سال گذشته به بهره برداری رسید، بیان داشت: با افتتاح جاده سلامت اتفاق مهمی برای شهروندان غرب اصفهان افتاد که در حال حاضر با افزایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و برگزاری رویداد‌های تابستانه که به همت مدیریت شهری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تحقق پیوسته می‌توان بیش از گذشته نشاط اجتماعی و تندرستی را در بین ساکنان این منطقه شاهد بود.

انتهای پیام/م

  افتتاح جاده سلامت با عنوان «فعال باش اصفهان در منطقه رهنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۶۰ فلاورباکس در نقاط مختلف منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: ۱۶۰ فلاور باکس در نقاط مختلف این منطقه با هزینه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال جانمایی و نصب شده است که تغذیه مناسب خاک آن‌ها برای جلوگیری از بیماری‌های قارچی در پروسه‌های زمانی مشخص انجام می‌شود.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: واحد خدمات شهری و فضای سبز منطقه ۷ شهرداری اصفهان در اسفند سال گذشته و فروردین سال جاری به‌منظور ارتقای زیبایی بصری این منطقه اقدام به کاشت و جانمایی فلاورباکس‌ها در سطح منطقه کرد.

وی با بیان اینکه در این پروسه ۱۶۰ فلاور باکس در نقاط مختلف منطقه ۷ با هزینه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال جانمایی و نصب شد، افزود: برای این فلاورباکس‌ها از گونه‌های مختلف گل و گیاه از جمله اطلسی آبی، رونده مینیاتوری، ژاپنی و بنفشه آبی در رنگ‌های مختلف استفاده شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای افزایش طراوت و زیبایی منظر شهر در انظار شهروندان، فلاورباکس‌ها علاوه بر باغ فدک در نقاط مختلفی همچون پل شهید عرب، میدان ۲۵ آبان، چهارراه‌های خیابان‌های فلاطوری و آل محمد، خیابان لاله، خیابان ادیب، خیابان کاوه ورودی خیابان نخل از سمت باغ فدک جانمایی و نصب شده است.

سلطان‌آقایی ادامه داد: در ایام نوروز ۱۵ فلاور باکس در اندازه‌های مختلف در ورودی باغ فدک استفاده شد، همچنین ۳۵ فلاور باکس نیز در معابر باغ فدک با گل‌آرایی متفاوت همراه با کاشت گل‌های شب‌بو گل‌کاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه‌ای سی آب در شمال منطقه ۷ زیاد است، سعی کردیم تعداد فلاورباکس‌های بیشتری را در شمال منطقه استفاده کنیم تا طراوت و شادابی را برای شهروندان به ارمغان آوریم.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به پراکندگی جانمایی فلاورباکس‌ها و ای سی بالای آب در منطقه از تانکرهای آبرسان برای آبیاری آن‌ها استفاده می‌کنیم، همچنین تغذیه مناسب خاک فلاورباکس‌ها برای جلوگیری از بیماری‌های قارچی در پروسه‌های زمانی مشخص انجام می‌شود.

کد خبر 746235

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • ببینید | اولین تصاویر از واژگونی هولناک سه خودروی شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • لزوم افزایش ارتباط فعال دانشگاه با جوامع و نهادهای مردمی
  • نصب ۱۶۰ فلاورباکس در نقاط مختلف منطقه ۷ اصفهان