Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطایی از عملکرد ایران برابر جمهوری چک رضایت دارد.

طرفداری- سرمربی تیم والیبال جوانان ایران می گوید بازی مقابل جمهوری چک حساسیت زیادی داشت و همین مسئله کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در خصوص پیروزی تیم والیبال جوانان ایران مقابل چک و صعود به مرحله دوم رقابت‌های والیبال جوانان جهان اظهار داشت:

این بازی حساسیت زیادی داشت و همین مسئله کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود چون برنده بازی به مرحله بعدی صعود می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

ما سعی کردیم فشار روانی که روی بازیکنان بود را مدیریت کنیم و تا حدودی هم موفق شدیم اما هر زمان که فشار تیم حریف زیاد می‌شد، نگرانی بر تیم ما حاکم می‌شد، البته این مسئله یک ایراد است. با این حال از اینکه تیم قدرتمند چک را شکست دادیم و به مرحله دوم صعود کردیم خوشحالم. روسیه مقابل تیم چک 3 بر یک به پیروزی رسید در حالی که ما این تیم را قاطعانه مغلوب کردیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان با اشاره به اینکه استرس حذف از رقابت‌ها روی عملکرد بازیکنان ایران تاثیر منفی گذاشته بود تصریح کرد:

این موضوع را پیش‌بینی می‌کردم. پس از شکست مقابل روسیه چندین بار با بازیکنان صحبت کردم اما به هر حال این فشار روی کیفیت بازی تیم ما تاثیر منفی گذاشته بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید

به گزارش قدس آنلاین، دیدار چهارم از سری فینال لیگ برتر والیبال اوکراین برگزار شد و در آن، تیم پرامیتی با حساب ۳ بر ۲ از سد اپی‌سنتر گذشت تا با کسب سومین پیروزی، مثل فصل گذشته، قهرمان لیگ اوکراین شود.

هدایت تیم اپی‌سنتر بر عهده مائوریسیو پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی ایران است.

پائز روز ۴ اردیبهشت با حضور در تهران، هدایت تیم ملی را رسما بر عهده می‌گیرد تا تیم ایران را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کند.

دیگر خبرها

  • آقایی: باید همیشه همینقدر متحد باشیم
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان