Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامی راد گفت: شاخص سرانه مساحت کارخانه در مازندران ۲۴ درصد ولی در کشور ۳۳ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، « مفید غلامی راد » امروز (29 تیرماه) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: اعتبارات تملک استانی به هر دستگاه و نهاد بر اساس عملکرد سالهای گذشته و پروژه های نیمه تمام تخصیص داده می شود و در سال جاری هدف ما اتمام پروژه های نیمه کاره استان است که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بر ضرورت تلاش مدیران برای اتمام پروژه های نیمه کاره در استان تاکید کرد و افزود: در تخصیص اعتبارات برای سال جاری نگاه ویژه ای به مناطق محروم خواهد شد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با اشاره به اعتبار تبصره ۱۹ به مبلغ ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در استان، گفت: این اعتبار بر اساس طرح های پیش رو و اجرایی بین دستگاه ها توزیع خواهد شد.

 

این مسئول از اختصاص اعتبارات لازم برای توازن اعتباری بین شهرهای استان با شاخص های مهم زیر میانگین کشوری خبر داد و افزود: بعضی از شهرها با توجه به اهمیت از اعتبار کمی برخوردار هستند که در این راستا توازن اعتباری بین آنها برقرار می شود.

 

غلامی راد با بیان اینکه 3 درصد اعتبارات برای شاخص هایی که زیر میانگین کشوری قرار دارند در نظر گرفته می شود، ادامه داد: سالانه ۱۰ درصد از شاخص هایی که زیر میانگین کشوری هستند باید رشد پیدا کنند.

 

وی با بیان اینکه شاخص سرانه مساحت کارخانه در مازندران ۲۴ درصد ولی در کشور ۳۳ است، خاطرنشان کرد: شاخص ظرفیت کارگاه های آموزش و فنی و حرفه‌ای در کشور ۳.۷۵ درصد ولی در مازندران 6 درصد است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران شاخص برخورداری خانوار عشایر از وضع مناسب در مازندران را نامناسب دانست و گفت: در این راستا شاخص کشوری ۴۷ درصد اما استانی ۲۰ درصد است.

 

این مسئول با بیان اینکه استان مازندران در شاخص فضای ورزشی وضعیت مطلوبی دارد، افزود: با توجه به اعتبارات باید جهت دهی صحیحی به آنها داد تا شاخص های استانی را به شاخص های کشوری برسانیم.

پایان پیام/508

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه زلزله مسجدسلیمان حائری مقام معظم رهبری معاون پارلمانی رئیس جمهور مقاومت خراسان جنوبي اوقات فراغت شهرستان میناب کلیپ شاخص های کشوری سازمان برنامه بودجه مازندران کارخانه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، میثم معافی درجلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲  با اشاره به اهمیت منابع جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ در رفع مشکلات تامین مالی کسب و کار‌های خرد و متوسط افزود: در سال گذشته سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

معافی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات جز۳ در کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است ازهمکاری بانک‌های مهر ایران، سپه، کشاورزی، ملی واقتصاد نوین در اعطا تسهیلات اشغال به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: تسهیلات پرداختی در اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و... بوده است.

خاطر نشان می‌شود دراین جلسه بانک‌های عامل جهت تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات و جذب کل اعتبارات تخصیصی قول مساعد دادند.

یادآور می شود، جلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ و ۴بند (ب) تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران سید اسماعیل هاشمی، نمایندگان استانداری، اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی، مدیریت برنامه ریزی و بانک‌های عامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد
  • مهار تورم ماهانه و نقطه به نقطه در استان یزد/ شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • مهار کامل تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد
  • سرانه ۶۰۰ گرمی تولید زباله شهروندان یزدی
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • تورم نقطه‌ای فروردین به ۳۰.۹ رسید