Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@16:41:52 GMT

آزادی ۲ گروگان توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۳۲۰۱

آزادی ۲ گروگان توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران

در اطلاعیه روز شنبه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور آمده است: ذولفقار حیدری ۳۴ ساله در ۲۵ آذر سال ۹۶ توسط باند‌های سازمان یافته و اشرار منطقه جنوب شرق از شهرستان ازروئیه استان کرمان ربوده می‌شود و سه ماه بعد حمید زحمتکش ۳۴ ساله نیز از شهرستان فسا استان فارس توسط همان گروه مورد ربایش قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه ذکر شده است: هر ۲ گروگان که با انگیزه اخاذی ربوده شده بودند پس از ربایش به پاکستان منتقل و به مدت ۲۱ ماه در منطقه ریگستان این کشور در اسارت بسر می‌بردند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در نهایت در یک عملیات اطلاعاتی در ۲۷ تیر ۹۸ این ۲ گروگان به همت رزمندگان قرارگاه قدس آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سپاه پاسداران گروگانگیری آزادی گروگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است

سرهنگ محسن جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش الگوساز سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: رویش سرداران بزرگ و شهدای عزیز در سپاه پاسداران به عنوان الگوی تمام عیار جامعه قلمداد می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه سپاه مظهر عدالت خواهی، ظلم ستیزی و استکبارستیزی است، گفت: سپاه آینه تمام نمای دفاع از مظلومین جهان است.

جعفری با بیان اینکه آرمان خواهی سپاه در دفاع از مظلومان همانند خاری در چشم جبهه استکبار است، اضافه کرد: اقتدار و صلابت سپاه سبب شده تا استکبار از این نیروی مردمی بهراسد.

وی به تشریح دستاوردهای سپاه در عرصه‌های مختلف پرداخت و افزود: سپاه در همه عرصه‌های فرهنگی، نظامی، اجتماعی و مقابله با جنگ نرم و سخت دشمن حضوری فعال و مؤثر دارد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به شاخصه‌های منحصر به فرد پاسداری در سپاه بیان کرد: عبودیت، معنویت، تقوا، ولایت محوری، غیرت دینی، تکلیف گرایی، بصیرت و اقدام به موقع، شریعت مداری و ارزش محوری تنها بخشی از شاخصه‌های پاسداری است.

جعفری با اشاره به اجرای مو به موی منویات مقام معظم رهبری توسط پاسداران اضافه کرد: پاسداران با زبان، با عمل و با تقدیم جانشان فریضه جهاد تبیین را به منصه ظهور می‌رسانند.

وی با اشاره به تقدیم بیش از ۳۰۰ هزار شهید گلگون کفن افزود: شهدا جانشان را فدا کردند تا یک وجب از این خاک به دست دشمن نرسد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص سپاه بیان کرد: سپاه پاسداران نیروی مطالبه گر، تأثیرگذار و مردمی است.

جعفری با بیان اینکه سپاه خودش را جان برکف و فدایی مردم می‌داند، گفت: حضور میدانی پاسداران در عرصه‌های مختلف نظیر سیل، زلزله و دیگر بخش‌ها در خط مقدم بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسدار انقلاب اسلامی است، افزود: سپاه حامی و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ ناب است، گفت: فرهنگ مقاومت نماد و الگوی طلایی است که به دنیا صادر شده است.

جعفری، پیشرفت‌های سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف را وصف ناشدنی خواند و بیان کرد: محدودسازی سپاه از سوی دشمنان به دلیل پیشرفت‌هایش در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است، افزود: دستاوردهای سپاه مایه اقتدار، آبرو و عزت مندی انقلاب اسلامی است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است، گفت: پاسداران و بسیجیان با اقتدار گوش به فرمان ولی و رهبر خود هستند و خدمت به مردم را در سرلوحه امور خود قرار داده اند.

کد خبر 6083923

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است
  • همه پاسخ‌های سخت ایران