Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@13:38:53 GMT

3 کشته در تصادف 3 خودرو در جاده بجنورد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۳۳۲۹

3 کشته در تصادف 3 خودرو در جاده بجنورد

برخورد شدید سه دستگاه خودرو در محور غربی بجنورد در حدفاصل بجنورد - آشخانه، جان ۳ نفر را گرفت و ۳ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش ایرنا؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی عصر شنبه اعلام کرد: این حادثه دقایقی پیش با برخورد سه خودرو سواری پراید، زانتیا و نیسان در محدوده روستای بدرانلو روی داد که به انفجار خودرو نیسان و مرگ راننده آن انجامید و راننده پراید و یک کودک سرنشین آن نیز که بر اثر این حادثه به شدت زخمی شده بودند، جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین بدری افزود: سه نفر از سرنشینان این خودروها نیز مصدوم شده بودند که با کمک عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه علت بروز این حادثه در دست بررسی است، اضافه کرد: برای جلوگیری از بروز حوادثی این چنینی، رانندگان باید ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از شتاب زدگی در راندن خودرو خودداری کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بجنورد حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فری‌مالزیاتودی، در پی برخورد دو بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه ۱۰ سرنشین این بالگرد کشته شدند.

بنابر گزارش‌ها این حادثه در پایگاه هوایی لوموت در ایالت پراک در سواحل غربی مالزی رخ داده است.

هنوز درباره علت اصلی این حادثه گزارشی منتشر نشده، اما تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که یکی از بالگردها از عقب به دُم بالگرد دیگر برخورد می‌کند و پس از آن هر دو سقوط می‌کنند.

کد خبر 6085991

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان