Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@02:04:24 GMT

مجتمع تجاری در خیابان لاله‌زار آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۳۳۶۱

مجتمع تجاری در خیابان لاله‌زار آتش گرفت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی  با اعلام خبر حریق در یک مجتمع در خیابان لاله‌زار درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 15 امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان لاله‌زار، کوچه مصباح کریمی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل از جمله خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی مجتمع تجاری پنج طبقه با چهار طبقه زیرزمین بود.

وی تصریح کرد: در طبقه منفی چهار حریق به وقوع پیوسته و دود به طبقات بالایی سرایت کرده بود.

ملکی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات تنفسی و دستگاه‌های خاموش‌کننده به طبقه منفی چهار رفته و مشاهده شد انباری با وسعت حدوداً 40 متر مملو از لوازم الکتریکی دچار حریق شده و کاملا‌ً شعله‌ور است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه این انبار با توری‌های فلزی و فنس درست شده و مشخص بود بعد از احداث ساختمان از آن به عنوان انباری استفاده می‌شد، گفت:  آتش‌نشانان از گسترش حریق به دیگر قسمتها جلوگیری کردند این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت.

ملکی یادآور شد: به خاطر سرایت دود به دیگر قسمتهای ساختمان، آتش‌نشانان کسبه را از ساختمان خارج کردند که بتوانند ایمن‌سازی ساختمان را انجام دهند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به مقاومت برخی کسبه این مجتمع تجاری برای خروج از ساختمان متذکر شد: خواهشمندم شهروندان در محل عملیات با آتش‌نشانان همکاری لازم را داشته و مطمئن باشند آتش‌نشانان با رعایت تمام جوانب، برای حفظ سلامتی آنها دستورات لازم را ارائه می‌کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی حریق لاله زار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، داوود قوی پنجه با اشاره به اینکه این آتش سوزی ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در میدان امام علی تالش رخ داده بود گفت: ۱۵ آتش نشان با ۵ دستگاه اطفای حریق آتش سوزی از شهر تالش و ۴ دستگاه خودرو اطفا نیز از شهرستان‌های همجواری، چون اسالم، لیسار و جوکندان این مجتمع سه طبقه قرآنی را در مدت یک ساعت مهار کردند. 
وی با بیان اینکه آتش سوزی در طبقه سوم این ساختمان روی داده و کل طبقه و سقف را فرا گرفته بود افزود: در این عملیات ۴ آتش نشان به صورت جزئی مصدوم شدند، که برای مداوا به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شدند.
شهردار تالش با اشاره به اینکه این ساختمان متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان است، گفت: کسی در این حادثه آسیب ندید وعلت و میزان خسارت آتش سوزی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش