Web Analytics Made Easy - Statcounter



در ادامه دیدارهای دوستانه تیم‌های باشگاهی در اردوی پیش فصل، منچستریونایتد مقابل اینتر به برتری رسید اما شاگردان پپ گواردیولا در فینال تور آسیایی لیگ برتر انگلیس مغلوب گرگ‌ها شدند.

به گزارش تسنیم، امروز (شنبه) چند بازی دوستانه مهم میان تیم‌های باشگاه در قاره آسیا برگزار شد که در مهمترین آنها در سنگاپور، تیم‌های منچستریونایتد و اینتر به مصاف هم رفتند و این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که در چارچوپ رقابت‌های جام قهرمانان بین‌المللی و در ورزشگاه ملی سنگاپور برگزار شد، شیاطین سرخ در یک مصاف کاملاً یک‌طرفه و برتر نسبت به حریف ایتالیایی خود، به لطف تک گل گرین‌وود در دقیقه 76 بازی را بردند و به این ترتیب اولین بازی‌شان در جام قهرمانان بین‌المللی را بردند.

در دیگر بازی مهم امروز که در شهر شانگهای چین و در چارچوب تور آسیایی لیگ برتر انگلیس برگزار شد، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون فینال این رقابت‌ها را برگزار کردند که این بازی در پایان 90 دقیقه بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی این ولورهمپتون بود که با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و قهرمان شد تا برای اولین بار از سال 1980 یک جام ببرد.

پیش از این بازی هم در شهر نانجینگ چین، تیم‌های نیوکاسل و وستهام بازی رده‌بندی را برگزار کردند که این بازی را نیوکاسل با نتیجه یک بر صفر برد و سوم شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی نعمتی هم به فهرست بازیکنان بی شکست دربی اضافه شد

علی نعمتی با حضور در دربی 103 به فهرست بازیکنان بی شکست تاریخ دربی اضافه شد.

به گزارش طرفداری، در تاریخ دربی استقلال و پرسپولیس، 12 بازیکن در حداقل 7 بازی تیم خود در دربی بی شکست مانده اند.

در این میان امید عالیشاه به رقم قابل توجه 15 بازی بدون باخت رسید و رکورد خود را در این عرصه بهتر کرد. هم اکنون عابدزاده با 13 بازی، بی شکست ترین دروازه بان تمام ادوار دربی محسوب می شود. او 8 بار برای پرسپولیس و 5 بار برای استقلال در تاریخ دربی بازی کرده و شکست نخورده است.

در خط دفاع همه نفرات پرسپولیسی هستند: فرشاد فرجی با 9 بازی بهترین است. حسین کنعانی زادگان، محسن بنگر و علی نعمتی با 7 بازی در رده بعدی هستند. در خط میانی، حمید استیلی از پرسپولیس و مجتبی جباری از استقلال با 10 بازی بدون باخت بهترین هستند و میلاد سرلک با 9 و سیامک نعمتی با 8 بازی بدون باخت در رده بعدی هستند. در خط حمله هم امید عالیشاه با 15 و مهدی عبدی با 10 بازی بدون باخت هر دو از پرسپولیس حضور دارند.

نکته قابل توجه این که میلاد سرلک، سیامک نعمتی و مهدی عبدی همراه حسین کنعانی زادگان اگر از پرسپولیس جدا نشده و یا محروم نبودند می توانستند با حضور در این بازی رکورد خود را بهتر کنند. درست مثل یحیی گل محمدی که در بین مربیان با 12 بازی بدون باخت در این عرصه صدرنشین است و اگر او هم در دربی 103 بود، احتمالا می توانست رکورد بازیهای بدون باخت خود را بهتر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • باخت ملوان مقابل خاتون بم در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر
  • علی نعمتی هم به فهرست بازیکنان بی شکست دربی اضافه شد
  • دیدگاه ژورنالیست؛ فوتبال کلاسیک اولدترافورد به چهارگانه کلوپ پایان داد
  • پایان رقابت یورگن کلوپ و پپ گواردیولا در فوتبال انگلیس
  • گل قیچی و زیرطاقی، برای باخت آخرسال نساجی
  • صعود منچسترسیتی و کاوتری به نیمه‌نهایی جام حذفی
  • سون درباره مقصر باخت تاتنهام: باید در آینه نگاه کنیم!
  • صعود منچسترسیتی به نیمه نهایی و تحقیر تاتنهام در جزیره
  • 5 گل برتر اینتر در بازی های خانگی مقابل ناپولی / فیلم
  • خوزه انریکه: دوست دارم لیورپول با یک نتیجه پر گل در خانه منچستریونایتد پیروز شود