Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@11:11:06 GMT

انفجار نیسان، 3 نفر را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۳۴۰۱

به گزارش فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بدری اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودرو نیسان، زانتیا و پراید با یکدیگر در محور بدرانلو بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه خودروی نیسان در اثر برخورد با خودروهای پراید و زانتیا منفجرشده و راننده آن نیز در دم فوت کرد، افزود در این حادثه راننده خودروی پراید و سرنشین آنکه یک کودک بوده نیز به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این حادثه ۳ نفر دیگر نیز مجروح شدند که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند، تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باعث بروز حوادث تلخ و ناگوار خواهد شد، از رانندگان عزیز خواست تا از شتاب‌زدگی در رانندگی جدا پرهیز کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: در ساعت ۰۲:۴۵ صبح امروز در محدوده خیابان خوردین بالاتر از ایران زمین یک دستگاه سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه پژو ۲۰۷ برخورد که ۳ نفر در این حادثه مصدوم می‌شوند که توسط تیم‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت این تصادف عدم رعایت حق تقدم عبور از سوی سواری پراید بوده که باعث این حادثه شده است.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست در صورت خلوتی معابر به هیچ عنوان سرعت و سبقت را چاشنی ترددهای خود نکرده و همیشه و همواره با توجه به سرعت‌های مطمئنه و مقرره در معابر بزرگراهی تردد نمایند و در همه موارد رعایت حق تقدم عبور دیگر وسایل نقلیه را مد نظر قرار دهند تا شاهد این حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6063501

دیگر خبرها

  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • حادثه انفجار کپسول گاز در نوشهر
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • عکس| حادثه برای راننده نیسان بر اثر وزش باد شدید!
  • (ویدیو) تازه‌ترین خبر‌ها از دادگاه عوامل حادثه تروریستی مسکو