Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی امروز ۲۹ تیرماه در جلسه تنظیم بازار اظهار کرد: با توجه به بازدیدهایی که در هفته گذشته از همه شهرستان‌ها به عمل آمد، مشکل توزیع کالاهای اساسی در برخی شهرستان‌ها وجود داشت و در شرایط حاضر مدیرلن استانی و شهرستانی وظیفه دارند که جو جامعه را آرام کنند و باید توجه داشت که این مهم با شعار محقق نمی‌شود، بلکه باید اقدام عملیاتی در بین مدیران نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور، یادآور شد: متاسفانه برخی مدیران، مدیر شرایط عادی هستند؛ در حالی‌که شرایط خاص حاکم بر کشور ایجاب می‌کند، مدیر به صورت تمام‌وقت فعالیت داشته باشد و مدیری که امکان فعالیت تمام‌وقت ندارد، از مسئولیت خود کناره‌گیری کند؛ چراکه جامعه نیازمند مدیر عملیاتی است.
نماینده عالی دولت در استان زنجان با تاکید بر قاطعیت در انجام نظارت بر اصناف و سایر بخش‌ها، تصریح کرد: نظارت فقط به معنای حضور فیزیکی در بخش‌های مختلف نیست، بلکه انتظار می‌رود با بخش‌های مختلف ارتباط مستمر برقرار و از مشکلات آنان نیز اطلاع پیدا کرد تا بتوان تصمیم درست گرفت.
این مسئول ادامه داد: پیشگیری بخش مهم دیگری در نظارت است که نباید از آن غافل شد و پیش از اجرای آیین‌نامه‌ها و ابلاغیه‌ها در ابتدا این موارد را به بخش‌های مربوطه توضیح داده و آنان توجیه شوند تا زمینه اجرای قانون فراهم شود.
استاندار زنجان کسانی را که خودسرانه قیمت مرغ گرم را افزایش داده‌اند، مخل امنیت خواند و گفت: این فرد باید در قبال ناراحتی و عصبانیت مردم پاسخ‌گو باشد. همچنین کسی که تخلف خود را چندین‌بار تکرار و در مقابل جریمه نقدی مقاومت می‌کند، به دنبال اخلال است و باید به شدت با آن برخورد شود.
حقیقی بیان کرد: در سال گذشته که قیمت مرغ در کشور بین 15 هزار تا 17 هزار تومان بود، بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، قیمت مرغ گرم در استان 11 هزار 500 تومان نگه ‌داشته شد که البته مشکلاتی را به وجود آورد، به همین دلیل باید در اجرای قیمت مصوبی که امسال برای مرغ گرم ارائه ‌شده، حداقل با استان‌های هم‌جوار هماهنگ شد تا مشکلاتی از قبیل قاچاق پیش نیاید و در این بین زیان ندیدن بخش تولید نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به توزیع شکر، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به فصل تابستان و در نظر گرفتن ذائقه مردم، مصرف شکر افزایش یافته و قطعا این افزایش مصرف موقتی خواهد بود، به همین دلیل دستور عرضه شکر موجود در انبارها به مردم صادر شده و البته که این عرضه و توزیع باید با نظارت دقیق بخش تولید باشد. همچنین مقرر شده از ماه آتی 1800 تن شکر در استان توزیع شود که تقریبا دو برابر میزان توزیع ‌شده ماه قبل است تا مردم در تامین مشکلی نداشته باشند.
این مسئول ادامه داد: قنادانی که شکر 3400 تومانی دریافت می‌کنند باید توجه داشته باشند که قیمت تمام‌شده محصول خود را با احتساب شکر 3400 تومانی انجام دهند، در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد. همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز با توجه به نزدیکی به ایام محرم، اقلام مورد نیاز این ماه را شناسایی و سهمیه‌هایی را مدنظر قرار دهد.
استاندار زنجان در رابطه با خروج گندم از استان نیز خاطرنشان کرد: تا زمانی که انبار و سیلوهای استان پر نشود اجازه خروج گندم از استان داده نخواهد شد، البته پس از تکمیل ظرفیت استان، گندم به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان اقتصاد کالاهای اساسی گندم مرغ شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست فوق توزیع سنگر، برق دار می شود

ایسنا/گیلان مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان از اتمام عملیات اجرایی و آماده برق دار شدن پست فوق توزیع برق بخش سنگر شهرستان رشت خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پست، شاهد افزایش پایداری و کیفیت برق مشترکان در شهر سنگر خواهیم بود.

محمود دشت بزرگ امروز، ۲۷ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، از اتمام عملیات اجرایی و آماده برق دار شدن پست فوق توزیع برق شهر سنگر از توابع شهرستان رشت خبر داد و عنوان کرد: پست فوق توزیع برق سنگر از پروژه‌های حیاتی و جزو ۱۸۰ اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال جاری است.

وی افزود: خوشبختانه با رایزنی‌های مختلف و همکاری بسیار خوب مقامات و مسئولان محلی شهرستان رشت و سنگر، عملیات اجرایی این پروژه پایان یافت و این پست آماده در مدار قرار گرفتن است.

این مقام مسئول، سرویس‌دهی مطلوب به مشترکان، رفع مشکل اُفت ولتاژ، تداوم تقویت و پایداری شبکه فوق توزیع، افزایش قابلیت اطمینان در سطح فوق توزیع و اشتغالزایی جوانان منطقه را از جمله اهداف این پروژه دانست.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در مورد مشخصات فنی پروژه نیز یادآور شد: پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت ۱۵ مگاولت آمپر سنگر شامل یک فیدر ورودی و چهار فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت است و لذا با بهره‌برداری از این پست، شاهد افزایش پایداری و کیفیت برق مشترکان در شهر سنگر خواهیم بود.

دشت‌ بزرگ با اشاره به سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: احداث این پست برای ۹ نفر به طور مستقیم و برای ۳۰ نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور / قیمت‌ها افزایش یافت؟
  • ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد
  • برق مستقل صنعتی تبریز، نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال
  • با کسانی که در فضای مجازی، امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند، برخورد می‌شود
  • برخورد با کسانی که در فضای مجازی امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند
  • پست فوق توزیع سنگر، برق دار می شود
  • آگاهی مردم از اصول استاندارد کالاها افزایش پیدا کند
  • وضعیت بازار استان فارس دارای ثبات و بدون مشکل است
  • روش تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها ناکارآمد است