Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، در گام اول اجرای عملیات راه آهن بیرجند به سمت مشهد، نخستین آگهی مناقصه طرح راه آهن بیرجند_مشهد به طول ۳۲ کیلومتر از پلیس راه بیرجند به سمت مشهد در روزنامه‌های کثیر الانتشار چاپ شد.

نظر افضلی رئیس مجمع نمایندگان استان  گفت: در حال حاضر ۳۲ کیلومتر از مسیر راه آهن بیرجند به قاین به مناقصه گذاشته شده و در مراحل پعدی راه آهن از قاین به گناباد اقدام خواهد شد تا مرکز استان به راه آهن متصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی با بیان اینکه مسیر بیرجند به زابل هم در حال مناقصه است، افزود: مسیر زابل به نهبندان و سربیشه و اتصال آن به مرکز استان همدر دست بررسی است و شرکت آن هم مشخص شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان از پیگیری برای اجرای تمامی مسیر راه آهن شرق کشور خبرداد و گفت: مسیر زاهدان به زابل، نهبندان، سربیشه، بیرجند و قاین و اتصال به گناباد در دست بررسی است که در صورت اجرا به طور یقین در توسعه شرق کشور و توسعه ترانزیت منطقه از سمت چابهار به زاهدان و از زاهدان به بیرجند و مشهد تاثیرگذار خواهد بود.

گفتنی ست، طرح مطالعاتی این خط آهن از چندی پیش آغاز شده و با انجام مناقصه و معرفی پیمانکار و تخصیص بودجه، وارد فاز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه اهن مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری مجدد پرواز مسیر مشهد – قشم

 ناصر رجبی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم گفت: پرواز مشهد - قشم در مسیر رفت و برگشت پس از حدود ۲ هفته توقف دوباره برقرار شد.

وی افزود: این پرواز به مشهد مقدس توسط شرکت هواپیمایی سپهران با یک فروند بویینگ ۷۳۷ روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • برقراری مجدد پرواز مسیر مشهد – قشم
  • ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد
  • شادمانی مرزداران سیستانی وبلوچستانی،ازعملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳
  • لغو پرواز تهران – بیرجند – تهران
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان امسال
  • تکمیل بزرگراه زابل-زاهدان تا پایان ۱۴۰۳
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل _ زاهدان تا پایان ۱۴۰۳
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳