Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل گمرک دوغارون تایباد از کشف یکی از بزرگترین محموله‌های داروی قاچاق از ابتدای ماه جاری توسط ماموران گمرک در این معبر رسمی خبر داد.

محمد کوه‌گرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، اظهار کرد: نیروهای گمرک توانستند در چند بازرسی جداگانه ۱۰ هزار و ۳۴۲ قلم انواع داروی قاچاق و کمیاب را حین خروج از کشور کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از این مقدار، 56 هزار عدد قرص قاچاق و کمیاب است که در اتوبوسی که از مشهد به مقصد شهر هرات در کشور افغانستان در حرکت بود، جاسازی شده بود و توسط ماموران گمرک کشف گردید.

کوه‌گرد با اعلام اینکه در این ارتباط یک دستگاه اتوبوس توقیف شد، مطرح کرد: همچنین یک متهم افغانستانی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی شد.

وی ادامه داد: بقیه این داروها حین خروج از مرز دوغارون به سمت افغانستان توسط مأموران گمرک با بازرسی فیزیکی و کنترل ایکس ری کامیونی کشف و ضبط شد.

او ارزش داروهای کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: داروهای کشف شده از نوع داروهای یارانه‌ای و داروهایی است که برای بیماران پیوند اعضا و برای بهبود اندام‌های پیوند خورده استفاده می‌شود و از بازارهای استان‌های سراسر کشور تهیه و در داخل محموله‌های باری صادراتی و مسافری جاسازی شده بود.

وی مطرح کرد: در این ارتباط چند متهم ایرانی و افغانستانی دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال افغانستان پیوند اعضا قاچاق کشف و ضبط مشهد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست

گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده برتر کشور طی سال ۱۴۰۳ را با جزئیات منتشر کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده برتر کشور طی سال 1402 را با جزئیات منتشر کرد و شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه در صدر این لیست قرار دارند.

برای مشاهده 100 واردکننده‌های برتر سال 1402 اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • داروی اوزمپیک شخصیت افراد را تغییر می‌دهد؟
  • متفورمین و سرماخوردگی بزرگسالان پرمصرف‌ترین داروهای کشور
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • پاکسازی منطقه کوهستانی صبرز تایباد
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد