Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینا رجایی روز شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از زنان و دختران موفق سرپرست خانوار استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تسهیلات دریافت شده در حوزه های خدماتی، دامپروری، صنایع دستی، حمل و نقل و کشاورزی است.

وی هدف از پرداخت این تسهیلات را کمک به ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان ری عنوان کرد و گفت: کارفرمایانی که برای افراد معلول اشتغال ایجاد می کنند یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات و مددجویان کارآفرین نیز در حدود ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجایی ادامه داد: مددجویان ساکن در روستاهای شهرستان ری در صورت داشتن مهارت های شغلی و فنی و حرفه ای می توانند به سامانه کارا بخش توسعه روستایی مراجعه و با ارائه طرح های پیشنهادی اشتغال در مناطق روستایی از این تسهیلات کم بهره برخوردار شوند.

وی اظهار کرد: مددجویان بر اساس رسته های اولویت دار که در این سامانه بارگذاری شده در حوزه های صنعتی، کشاورزی، خدماتی، گردشگری و دامداری ثبت نام کنند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان ری با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال شهری سازمان بهزیستی همه ساله در فصل تابستان پرداخت می شود، اظهار داشت: امسال ۱۲۷ نفر از مددجویان واجد شرایط از تسهیلات خود اشتغالی شهری در شهرستان ری برخوردار خواهند شد.

به گزارش ایرنا، ۱۸ هزار معلول نابینا، ذهنی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی، سه هزار زن سرپرست خانوار و ۲ هزار و ۵۰۰ سالمند زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی شهر ری قرار دارند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

۳۲۱۸/‏۶۰۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران