Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شهر کرمانشاه روز گذشته (28 تیر) گرمترین روز امسال خود با دمای 41.5 درجه سانتی‌گراد را پشت سر گذاشت.
علی محمد زورآوند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به روند افزایشی دمای روزانه استان که طی چند روز اخیر آغاز شده، افزود: این روند باعث افزایش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا در نقاط مختلف استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این روند افزایشی تا فردا (30 تیر) ادامه دارد و پس از آن کاهش دمای روزانه را خواهیم داشت، اما به دلیل پوشش ابری که در برخی نقاط استان ممکن است رخ دهد، دمای شبانه تا حدودی افزایش خواهد یافت.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه دمای شهر کرمانشاه دیروز (جمعه) در گرمترین ساعت به 41.5 درجه سانتی‌گراد رسید، اظهار کرد: روز گذشته گرمترین روز کرمانشاه از ابتدای امسال بوده است.
زورآوند با بیان اینکه چنین دمایی برای این فصل کرمانشاه کاملا طبیعی است، یادآور شد: شهر کرمانشاه رکورد دمای 44 درجه سانتی‌گراد را هم در سالهای گذشته داشته است.
وی عنوان کرد: دمای حداکثری شهر کرمانشاه معمولا هر سال بین 15 تیر تا 15 مرداد رخ می‌دهد و اکنون در میانه این فاصله زمانی قرار داریم.
به گفته زورآوند، دمای بیش از 41 درجه سانتی‌گرادی امروز و فردا نیز برای کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: گرمترین نقاط استان در این ایام نیز قصرشیرین و سومار است که دمای این نقاط ممکن است طی امروز و فردا به بیش از 45 درجه سانتی گراد برسد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال هواشناسی روز دمای کرمانشاه گرمترین قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی

صادق ضیاییان براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اظهارکرد: سه شنبه (۲۸ فروردین) در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه جنوبی استان‌های اصفهان و یزد، شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و  روز چهارشنبه (۲۹ فروردین) علاوه بر این مناطق در خراسان جنوبی رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، تگرگ و در برخی نقاط  نیز خیزش گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۳۰ فروردین) در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش با شدت کمتر ادامه دارد همچنین در روز سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیاییان در ادامه اظهارکرد: در بعد از ظهر جمعه (۳۱ فروردین) در برخی نقاط شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی و بعد از ظهر شنبه (اول اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در دامنه‌های زاگرس جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی و گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: سه شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد. خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان تا پنجشنبه مواج و طوفانی خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۹ فروردین) کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴  درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه ( ۳۰ فروردین) صاف تا کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۱ و ۱- درجه سانتیگراد و اهوازبا بیشینه دمای ۳۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • امواج ناپایدار بارشی آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • بارش باران و ماندگاری هوای سرد تا ظهر فردا در خراسان رضوی
  • افزایش دمای پایتخت از فردا ۲۶ فروردین
  • بارش‌ها در خراسان رضوی تا صبح دوشنبه ادامه خواهد داشت