Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال که روز یک‌شنبه ۳۰ تیر ماه برگزار خواهد شد در قم مهمان تیم محمد‌سیما خواهد بود.

این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و علی‌رضا رمضانی به همراه محمدمهدی حقوقی، حمیدرضا طیب‌طاهری و محمد داودپور داوران این بازی هستند، ناظر این دیدار نیز سیدصدرالدین موسوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاگردان حمید بی‌غم در گیتی‌پسند هفته گذشته در اصفهان میزبان آذرخش بندرعباس بود و موفق شد در یک دیدار پر‌گل و با نتیجه ۱۰ بر ۲ به اولین پیروزی خود در لیگ برتر فوتسال دست پیدا کند.

سوهان محمد‌سیما، اما در کرمانشاه مهمان شاهین بود که در پایان با نتیجه ۴ بر یک شکست را متحمل شد، این تیم در ۳ بازی خود در لیگ برتر فوتسال ۲ پیروزی و یک شکست در کارنامه دارد.

در جدول رده‌بندی این مسابقات گیتی‌پسند با کسب ۴ امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است و سوهان محمد‌سیما با ۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول جای گرفته است؛ بازی دو تیم در قم حساس خواهد بود از آن‌جایی که گیتی‌پسند با پیروزی می‌تواند با یک امتیاز بیشتر بالاتر از نماینده قم قرار گیرد.


انتهای پیام/م

  مصاف تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و سوهان محمد‌سیما قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیتی آذرپی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گیتی آذرپی مورخ هنر که در زمینه هنر ایران باستان، به‌ویژه هنر سغدی پژوهش‌های ارزنده‌ای انجام داده بود درگذشت.

گیتی آذرپی در تهران زاده شد.سال ۱۹۵۳ پس از دوره دبستان با خانواده به آمریکا رفت. در انگلستان به دبیرستان رفت و در بازگشت به امریکا با ادامه تحصیل در رشته تاریخ هنر از دانشگاه برکلی کالیفرنیا دکتری گرفت و سال ها در همان دانشگاه تدریس کرد. از او کتاب‌ها و مقاله‌هایی در زمینه هنر ایران باستان به‌ویژه در زمینه هنر سغدی به یادگار مانده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898777

دیگر خبرها

  • گیتی آذرپی درگذشت
  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • دیدار سپاهان و ملوان؛ حساس‌تر از همیشه