Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسین پنبه دانه پور روز شنبه در نشست شورای سلامت شهرستان شوشتر گفت: برخی مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان در اجرای مصوبه‌های شورای سلامت کم کاری می‌کنند و گاه حتی در کارگروه سلامت شهرستان نیز حضور پیدا نمی‌کنند.

وی افزود: بخشداری‌ها و شهرداری‌های شهرستان از جمع آوری سگ‌های بی صاحب گزارش قابل قبولی ارائه نداده‌اند که به آنها برای ارائه این گزارش ضرب الاجل یک ماهه داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سلامت شهرستان شوشتر ادامه داد: کشتارگاه نیمه صنعتی این شهرستان نیز وضعیت مطلوبی ندارد و چنانچه شهرداری ظرف یک هفته نواقص آن را برطرف نکند ناگزیر به پلمب آن هستیم.

وی با اشاره به مشکلات طرح فاضلاب منطقه بین الحرمین افزود: اداره آب و فاضلاب شهرستان باید طرح ساماندهی این منطقه را هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف کند چرا که وضعیت فعلی این منطقه زیبنده شهر شوشتر نیست.

رئیس شورای سلامت شهرستان شوشتر با اشاره به کیفیت نامناسب آب شرب روستا و آهک پاشی روستاها تاکید کرد: بخشداران با همکاری آب و فاضلاب روستایی و بهداشت برای این موضوع چاره اندیشی کنند.

۷۱۵۹/‏۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری ایرنا شوشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: دبیرخانه شورای عالی اقدامات دستگاه‌های اجرایی مربوطه را در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا  رصد می‌ کند و همه ی دستگاه‌ها موظفند گزارش اقدامات را  برای جمع بندی به دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارسال کنند.

محمد اسماعیل مطلق، گفت: وزارت بهداشت با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور طی مدت ۲ ماه اقدامات لازم را در راستای تولید مواد غذایی از مزرعه تا سفره ر تدوین خواهند کرد و در جلسه بعدی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارائه می کند.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • موضوع اصلی شورای سلامت استان بوشهر در سال جاری پسماند است
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان