Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@15:25:41 GMT

ضرب و شتم طلبه ناهی از منکر توسط اوباش در کرج

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۴۰۱۲

ضرب و شتم طلبه ناهی از منکر توسط اوباش در کرج

به گزارش جهان نيوز، نیمه شب پنجشنبه 27 تیرماه یک طلبه حوزه علمیه امام رضا (ع) توسط چند تن از اراذل و اوباش در مشکین‌دشت کرج مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
 
«امیر دهقان حسن‌زاده» طلبه سطح یک حوزه علمیه که با صحنه رفتارهای نامتعارف چند پسر و دختر که حالت عادی نداشته‌اند، مواجه می شود، تلاش می کند تا با تذکر لسانی آن‌ها را متوجه اشتباهشان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این طلبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز در تشریح این واقعه گفت: حوالی ساعت 23 در میدان خوشنام مشکین‌دشت مقابل یک بستنی‌فروشی 6 پسر و سه دختر با شرایط و پوشش نامناسب در حال رفتارها و شوخی‌های نامتعارف بودند و من سعی کردم با احترام از آن ها بخواهم با توجه به حضور خانواده‌ها در آن محل، رفتار خود را کنترل کنند.

به نوشته فارس، وی افزود: این تذکر من، با واکنش تند یکی از پسران که حالت عادی نداشت،‌ مواجه شد و با پرتاب کردن صندلی به سمت من درگیری را آغاز کردند و با چوب و قمه به شدت سر، پهلو و کمرم را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

دهقان بیان کرد: پس از درگیری، مصدوم و به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدم و درمان های اولیه، بخیه سر و سونوگرافی داخلی از من صورت گرفت؛ وضعیت جسمانی من رو به بهبود است و امروز از بیمارستان مرخص شدم.

گفتنی است، به روایت شاهدان عینی ماجرا، ضاربان پس از درگیری با طلبه ناهی از منکر، با مشاهده اعتراض مردم اقدام به عربده‌کشی و فحاشی نسبت به اهالی حاضر در محل حادثه کرده و از محل متواری شده اند. کپی متن خبر برچسب ها: طلبه ناهی از منکر کرج حوزه علمیه امام رضا (ع) کرج امیر دهقان حسن‌زاده

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: طلبه ناهی از منکر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی، با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار بر اهمیت علم کلام در حوزه تاکید داشته و بیان کرد: باید مباحث کلام در حوزه اهمیت داده شود و اگر حوزه از نظر کلامی پیشرفت کند، می‌تواند حرف جهانی بزند.

آیت الله اعرافی در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت حوزه‌های علمیه، ارائه کرد.

کد خبر 6086574

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • چگونه طلبه شویم؟