Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@19:54:43 GMT

دوهزار و پانصد پوند در هر ساعت برای ستاره مصری +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۴۰۴۰

دوهزار و پانصد پوند در هر ساعت برای ستاره مصری +عکس

براساس پیش‌نویس قرارداد جدید لیورپول با صلاح وی برای هر ساعت دوهزار پانصد پوند از آنفیلدی‌ها دریافت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه لیورپول در صدد عقد قراردادی جدی با ستاره مصری خود محمد صلاح است.

آنفیلدی‌های قصد دارند با یک پیشنهاد جدید مقدمات حضور طولانی مدت ستاره مسلمان را فراهم آوردند.گرچه بعید نیست صلاح با پیشنهادی وسوسه کننده از جانب‌ غول‌های اروپا عزم ترک آنفیلد را بکند اما حتی در اینصورت هم قرارداد جدید با حق فسخ بالا می‌تواند از هر جهت به نفع باشگاه لیورپول باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سرنوشت استعدادهای گران‌قیمت فوتبال اروپا

بر اساس خبر دیلی‌میلی باشگاه لیورپول پیش قراردادی را آماده کرده است که بر اساس آن صلاح گرانقیمت‌ترین بازیکن جزیره خواهد شد.

با این اوصاف قهرمان لیگ قهرمانان اروپا با حقوق سالیانه ۲۲ میلیون ۳۶۰ هزار پوند در سال موجبات حفظ صلاح را فراهم خواهد آورد که به عبارتی یک میلیون ۸۶۳هزار در ماه، ۴۳۰ هزار پوند در هفته، ۶۱ هزار پوند در روز، ۲ هزار و پانصد و شصت پوند در هر ساعت  و۴۳ پوند در دقیقه عاید صلاح خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی فوتبال محمد صلاح لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که قهرمانی بوندس‌لیگا را به بایر ‏لورکوزن واگذار کرده حالا تنها یک امید دارد که این فصل را بدون جام ‏به پایان نرساند: لیگ قهرمانان اروپا. ‏

باواریایی‌ها بر خلاف لیگ آلمان در چمپیونزلیگ خوب ظاهر شده‌اند ‏و اخیرا با پشت سر گذاشتن تیم سرحال و قبراق میکل آرتتا به ‏نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند. با این حال بایرن و ستاره‌هایش در این ‏مرحله به مانعی سخت برخورد کرده‌اند و برای رسیدن به فینال باید از ‏پس رئال مادرید برآیند. پادشاه لیگ قهرمانان که در مرحله قبل سیتیِ ‏پرقدرت پپ گواردیولا از پیش رو برداشته است. ‏

یوشوا کیمیش، یکی از ستاره‌های اصلی بایرن که در آلمان از او به ‏عنوان فرمانده تیم یاد می‌شود، در یک مصاحبه در پاسخ به این ‏سوال که شانس بایرن برای قهرمانی در چمپیونزلیگ چقدر است ‏گفت: "به جز بازی با آرسنال ما مدتی است خوب نبوده‌ایم ولی ‏معتقدم می‌توانیم ورق را برگردانیم، فرم همیشگی‌مان را به دست ‏بیاوریم و بهترین تیمهای اروپا را شکست بدهیم. در حال حاضر با ‏آنجا که بتوانیم با خیال راحت بگوییم که قهرمان چمپیونزلیگ ‏می‌شویم خیلی فاصله داریم. ولی شانس داریم و البته مقدار زیادی ‏اشتیاق هم داریم". ‏

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید