Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@05:04:03 GMT

انفجار نیسان، ۳ نفر را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۴۰۶۴

ساعت24- جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از برخورد ۳ دستگاه خودرو با یکدیگر، همراه با ۳ کشته و ۳ نفر مجروح در محور بدرانلو بجنورد خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از برخورد ۳ دستگاه خودرو با یکدیگر، همراه با ۳ کشته و ۳ نفر مجروح در محور بدرانلو بجنورد خبر داد.

حسین بدری اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودرو نیسان، زانتیا و پراید با یکدیگر در محور بدرانلو بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خودروی نیسان در اثر برخورد با خودروهای پراید و زانتیا منفجرشده و راننده آن نیز در دم فوت کرد، افزود در این حادثه راننده خودروی پراید و سرنشین آنکه یک کودک بوده نیز به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این حادثه ۳ نفر دیگر نیز مجروح شدند که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند، تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی می‌باشد.

وی با تأکید بر اینکه عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باعث بروز حوادث تلخ و ناگوار خواهد شد، از رانندگان عزیز خواست تا از شتاب‌زدگی در رانندگی جدا پرهیز کنند.

پایگاه خبری پلیس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری دزفول گفت: انفجار ناشی از نشتی گاز یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم برجای گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، روح اله بهشتی فرد،اظهار داشت: وقوع انفجار شدید و تخریب کامل ساختمان مسکونی ساعت 16:41 بعد از ظهر امروز به سامانه 125 آتش نشانی دزفول اعلام و با سرعت چهار تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: چهار خودرو اطفای حریق آتش نشانی با بیش از 15 آتش‌نشان ضمن ایمن‌سازی محل اقدامات لازم امدادی را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول اظهار کرد: شدت این انفجار به قدری زیاد بوده ‌که علاوه بر تخریب این منزل مسکونی 2 طبقه، به یک منزل همجوار نیز آسیب جدی وارد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول،  گفت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس دزفول به دلیل شدت انفجار و گزارش وجود مصدومان قابل توجه در این حادثه، پنج تیم عملیاتی به محل این حادثه اعزام شد.

رضا معمارزاده اظهار کرد: این حادثه 9 مصدوم داشت که تمامی آنها توسط عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول در حال دریافت کمک های درمانی هستند که متاسفانه حال عمومی یکی از این مصدومان وخیم گزارش شده است. 

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • سقوط خودروی پراید به رودخانه دهستان مصیر حادثه آفرید + فیلم
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین