Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز سه شنبه ٢۵ تیرماه در هشتمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومی ايران که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران، متخصصان و صاحبنظران روابط عمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از روابط عمومی هاي برتر كشور با اهدا تنديس های بلورین، سیمین و زرین تقدير به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين همايش كه توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و خانه روابط عمومی ایران برگزار شد، پس از ارزيابی روابط عمومي هاي برتر كشور بر اساس مدل تعالي تخصصی شده EFQM در روابط عمومی که شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ٨١ شاخص فرعی است، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرين، سيمين و بلورين معرفي شدند.
پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول كه در ارزيابي هاي صورت گرفته با ٨٣٢ امتیاز بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره را كسب كرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد(تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی)، برای دومین سال پیاپی تنها روابط عمومی کشور بود که تنديس زرين ۸ ستاره دريافت كرد.
هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است.
پیام مهم سرآمدی این همایش نیز «تغییر برای بهبود دائمی با پذیرش اصلاح و بهره گیری از نوآوری فکری و فناوری های جدید» بود.
گفتني است مدل تعالی سازماني EFQM يك استاندارد اروپایی است كه به عنوان ابزاری قوی براي سنجش ميزان استقرار سيستم ها در سازمان های مختلف بكار گرفته می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند

عباس مطاف مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر در این نشست با اشاره به انجام عملیات "وعده صادق" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها اظهار داشت: این اقدام موجبات ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده و اقتدار نظام اسلامی را افزایش داد.

وی افزود: قدرت موشکی ایران اسلامی در این عملیات اثبات شد و این عملیات در واقع بخش کوچکی از توان رزمی و موشکی نظام را به نمایش گذاشت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: رسانه‌ها در تبیین ابعاد مختلف این عملیات غرور آفرین اهتمام ورزند.

در این آیین، انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد و حسین فیروزه، مهدی عزیززاده، خدیجه آبزن، سعید نوذری، پژمان بختیاری پور، میعاد مهندسی و سید مجید حسینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین مهران غریبی، مجتبی احمدی و فاطمه محسنی زاده به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در این آیین همچنین محمدامین اکبری به عنوان بازرس و منصور گتویی زاده به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند