Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

درباره اتفاقاتی که شب گذشته رخ داد اظهار کرد: با یکی از دوستانم به یک بستنی فروشی در خیابان خوش نام در شهرستان ملارد رفته بودیم که در بستنی فروشی با سه خانم و شش پسر مواجه شدیم که با یکدیگر شوخی‌های نامتعارف می‌کردند.

دهقان بیان کرد: هنگامی که با یکی از پسران صحبت کردم متوجه شدم که دو نفر از آن‌ها مست هستند، اما من سعی کردم با نگاه معناداری به آن‌ها بفهمانم که رفتارهایشان نامتعارف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از آن پسران چند بار مرا هوی خطاب کرد، اما من پاسخی ندادم برای بار سوم با لفظی نامناسب مرا خطاب کرد و من به او گفتم که اینجا خانواده نشسته لطفاً رعایت کن.

دهقان اضافه کرد: با گفتن این حرف من، یک صندلی را برداشت به سرم زد و من به زمین افتادم، دوستی که همراه من بود برای کمک به من جلو آمد، اما با یک صندلی به کمر او نیز زدند.

وی ادامه داد: بار بعد با تیزی صندلی به سرم زدند و با مشت، چوب و قمه به جان من افتادند که پهلو و کمرم زخمی شد حتی پیرمردی که برای جدا کردن ما جلو آمد را سیلی و لگد زدند.

دهقان گفت: مردم من را به پاسگاه شهرک ناز بردند؛ در ابتدا مأموران پاسگاه فکر کردند که من اراذل هستم که در دعوا این اتفاق برایم افتاده، اما زمانی که متوجه شدند که من مورد ضرب و شتم قرار گرفته ام با اورژانس تماس گرفتند و من را به بیمارستان انتقال دادند.

وی افزود: ۱۰ سانت پارگی در سرم ایجاد شده که بخیه زدند و پارگی در پهلو دارم، البته زیاد حاد نبود و با پانسمان رفع شد که بعد از ۴ ساعت در بیمارستان به خانه آمدم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجربه‌ای متفاوت با صندلی گیمینگ ایرانی

صندلی گیمینگ به عنوان یکی از وسیله های مهم در خصوص بازی کامپیوتری و کنسول‌های بازی است که نقش بسیار مهمی در تجربه و راحتی بازیکنان دارد. انتخاب صندلی گیمینگ مناسب با توجه به نیازها و ترجیحات شما می‌تواند تأثیر مهمی بر تجربه و عملکرد شما در بازی داشته باشد. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ها و تأثیرات صندلی گیمینگ پرداخته و راهنمایی‌هایی برای انتخاب از آن ارائه خواهد شد.

صندلی گیمینگ پاوید

صندلی گیمینگ یک نوع صندلی است که به طور خاص برای ارائه راحتی و پشتیبانی به بازیکنان حین بازی‌های ویدیویی طراحی شده است. همانطور که می دانید نشستن طولانی مدت پشت کامپیوتر و میز کار می تواند باعث بروز آسیب هایی مثل آرتروز گردن و کمر درد شود که با استفاده از صندلی مناسب می توانید از این آسیب تا حد زیادی جلوگیری کنید. صندلی گیمینگ عموماً از متریال با کیفیت ساخته می‌شوند و ویژگی‌هایی مانند پشتی قابل تنظیم، پشتیبان قابل تنظیم برای گردن و کمر و همچنین قابلیت تنظیم دسته ها و ارتفاع را دارند که هر کسی با توجه به نیاز خود می تواند آنها را تغییر دهد.

کیفیت ساخت صندلی گیمینگ

از مهمترین ویژگی‌های این مدل صندلی گیمینگ می‌توان به کیفیت ساخت آنها اشاره کرد که شرکت پاوید از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه در این محصولات استفاده می‌کنند و به همین دلیل طول عمر بالایی دارند و مشکلی از نظر آسیب دیدگی وجود نخواهد داشت. بیشتر صندلی‌های گیمینگ‌ ساخته شده در پاوید از جنس چرم PU دار پارس است که بهترین نوع چرم در بازار بوده و همگی این محصولات به گونه ای طراحی شده ‌اند که بدنه ی آنها قابلیت تنفس داشته باشد واین کار باعث شده تا در استفاده‌های طولانی مدت برای بازی کردن و یا تماشای فیلم دچار تعریق نشوید.

فواید استفاده از صندلی گیمینگ

صندلی گیمینگ برای بازیکنان و علاقمندان به بازی‌های ویدیویی فواید زیادی دارد. در زیر به برخی از این فواید اشاره خواهیم کرد:

الف. راحتی و کمک به جلوگیری از خستگی

بازی‌های ویدیویی ممکن است طولانی و زمان‌بر باشند. صندلی گیمینگ با قابلیت تنظیمات متنوع و پشتیبانی‌های مختلف، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از این تنظیمانت راحتی لازم برای تجربه طولانی تر بازی را داشته باشند و از بروز خستگی و مشکلات جسمانی جلوگیری کنند.

ب. پشتیبانی از قوس طبیعی بدن

صندلی گیمینگ به بازیکنان کمک می‌کند تا قوس طبیعی بدن خود را حفظ کنند. این صندلی‌ها دارای پشتی قابل تنظیم هستند که به شکل مناسبی به کمر و گردن پشتیبانی می‌کند و از ایجاد مشکلاتی مانند درد عضلانی و کمرنگاری جلوگیری می‌کند. در صندلی گیمینگ معمولا پشتی به صورت قوس دار طراحی شده تا قسمت گودی کمر به خوبی پر شده و با این کار آسیب های جسمانی را به حداقل می رسانند.

ج. تجربه بهتر در بازی

صندلی گیمینگ با استفاده از پشتیبانی‌های مناسب و طراحی ارگونومیک، تجربه‌ی بهتری را در بازی برای بازیکنان ایجاد می‌کند. این صندلی‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهند تا به طور کامل به بازی تسلط پیدا کنند و تمرکز بهتری روی مهارت های خود داشته باشند.

عواملی که در انتخاب صندلی گیمینگ باید مدنظر قرار بگیرند

در انتخاب صندلی گیمینگ مناسب، برخی از عوامل زیر باید مدنظر قرار گیرند:

الف. ارتفاع صندلی

ارتفاع صندلی باید به طور مناسبی به قد و قامت بازیکن سازگار باشد. بازیکنان بلند قد بهتر است از صندلی‌های با پشتی بلند استفاده کنند تا پشت و گردن خود را به خوبی پشتیبانی کنند. بیشتر صندلی های گیمینگ قابلیت تنظیم ارتفاع داشته هر فردی بتواند با توجه به قد خود آن را تنظیم کند.

ب. قابلیت تنظیمات

صندلی گیمینگ باید قابلیت تنظیمات مختلفی داشته باشد تا به بازیکنان امکان تنظیم صحیح و مناسب برای راحتی خود را بدهد. علاوه بر تنظیم ارتفاع، نشیمن و پشتی صندلی از جمله قسمت های مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

ج. جنس صندلی

جنس صندلی نیز می‌تواند در انتخاب تاثیرگذار باشد. صندلی‌های با پوشش پارچه‌ای متناسب با اصول ارگونومیک پیشنهاد می‌شوند و بهتر است از صندلی‌هایی با کیفیت ساخت برای بیشترین راحتی و استحکام استفاده کرد. در شرکت پاوید، این صندلی ها از فوم سرد استفاده ساخته می شوند که نرمی زیادی به محصول بخشیده و در طولانی مدت نیز باعث افت کیفیت و تغییر ساختار نخواهد شد.

د. قیمت و بودجه

قبل از خرید، بودجه خرید خود را تعیین کنید. صندلی گیمینگ با قیمت‌های مختلف در بازار موجود است. با تعیین بودجه، می‌توانید صندلی‌هایی را که قیمت آن‌ها در محدوده بودجه شماست را مورد بررسی قرار دهید. در مبلمان اداری پاوید به صورت کلی دو مدل صندلی گیمینگ وجود دارد که به صورت زیرپایی دار و بدون زیرپایی تولید شده اند و هر کدام قیمت های مختلفی دارند.

کاربرد های صندلی گیمینگ

صندلی گیمینگ، علاوه بر استفاده در بازی‌های ویدیویی، کاربردهای دیگری نیز دارد. در زیر به برخی از کاربردهای صندلی گیمینگ اشاره می‌کنیم.

استفاده در محیط کار: صندلی گیمینگ با طراحی ارگونومیک و پشتیبانی مناسب، می‌تواند در محیط کار نیز استفاده شود. این صندلی‌ها راحتی کاربران را در طول روز کاری تضمین می کند و خستگی را به حداقل می‌رساند. این کار باعث شده تا راندمان کاری کارکنان افزایش پیدا کند. این صندلی ها اغلب دارای طراحی اسپرت هستند و شرکت پاوید مدل هایی تولید کرده که ظاهر رسمی داشته و برای استفاده در شرکت ها و اداره ها نیز مناسب باشند.

استفاده در محیط کاربری خاص: برخی افراد به دلیل شغل یا علایق خاص خود، نیازمند صندلی‌هایی هستند که بتوانند ساعت ها روی آن‌ها بنشینند. به عنوان مثال، برای عکاسان، طراحان گرافیک و ویرایشگران ویدیو، استفاده از صندلی گیمینگ مناسب می‌تواند مفید باشد.

استفاده در محیط خانگی: صندلی گیمینگ به عنوان یک ابزار راحت بهترین گزینه برای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. این صندلی‌ها به گیمر ها امکان می‌دهند تا ساعت‌ها را بر روی آن نشسته و از انجام بازی‌های ویدیویی لذت ببرند.

قیمت صندلی گیمینگ

صندلی گیمینگ ارزان که در شرکت پاوید تولید می شود تا زمان نگارش این مقاله 6 میلیون و 240 هزار تومن بوده که با توجه به وضعیت بازار ممکن نوسانات مختلفی را تجربه کند. تلاش ما بر این است که قیمت سایت تا حد ممکن آپدیت و بروز باشد تا هنگام خرید مشکلی برای شما به وجود نیاید. تفاوت قیمت این صندلی با مدل معمولی ناچیز بوده و بسیاری ترجیح می‌دهند مدل زیرپایی را سفارش دهند پس این موضوع را هنگام خرید در نظر داشته باشید.

نتیجه‌گیری

صندلی گیمینگ یکی از مهمترین وسیله‌هایی است که می‌تواند برای استفاده‌های طولانی مدت از کامپیوتر کارایی زیادی داشته باشد و نه تنها گیمرها بلکه افراد دورکار و به صورت کلی آنهایی که ساعت‌های زیادی در حالت نشستن مشغول فعالیت‌های مختلف هستند برای جلوگیری از آسیب‌های جسمانی باید از آن‌ها استفاده کنند. مبلمان اداری پاوید از تولید کننده های با سابقه انواع صندلی اداری و صندلی گیمینگ است که با داشتن سالها سابقه در این حوزه توانسته رضایت مشتریان را با خود به همراه داشته باشد. شما نیز می توانید مدل های مختلف اینگونه صندلی ها را با دو سال ضمانت از پاوید تهیه کنید و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898336

دیگر خبرها

  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • تجربه‌ای متفاوت با صندلی گیمینگ ایرانی
  • بمباران وحشیانه خانه‌ها و مدرسه‌ها در غزه
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس