Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا جبار کوچکی نژاد عصر شنبه با اعلام این مطلب در کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت افزود: اگر در مواقعی وسایل برقی مردم ناشی از نوسانات برقی دچار سوختگی شد، ادارات برق بایستی خسارت را پرداخت کنند زیرا مبلغ مربوط به بیمه وسایل برقی در قبض برق لحاظ می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت شبکه‌ها و زیرساخت‌های مربوط به حوزه برق در شهرستان رشت اظهار داشت: در هر روستایی که ورود می‌کنیم مردم از مشکلات در حوزه برق سخن می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جاده خمام خشکبیجار و لشت نشاء و تعریض این جاده، خاطر نشان کرد: موضوع این جاده در سال گذشته در ردیف بودجه قرار گرفت و امسال هم در ردیف بودجه است.

کوچکی نژاد با اشاره به مشکلات مربوط به رودخانه‌های زوجوب و گوهررود در رشت اظهار داشت: سد عزیزکیا این دو رودخانه را احیا می‌کند، این سد هم درردیف جدول بودجه ٩٨ قرار گرفت که بایستی تا پایان سال از جدول خارج کنیم و در ردیف بودجه سال آینده قرار گیرد.

٧٢٨٦/‏۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟

درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره‌های بودجه، با برداشت ۴ همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت‌های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده‌ها از بازگشت این پیشنهاد در قالب جداول بودجه حکایت دارد.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که در هفته‌های گذشته، رئیس مجلس بار‌ها تاکید کرده بود که در جریان بررسی جداول بودجه، پیشنهادات مغایر با احکام و تبصره‌های تصویب شده امکان بررسی و تصویب نخواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید صحن علنی مجلس چه واکنشی به این تصمیم مغایر آیین نامه مجلس خواهد داشت؟

دیگر خبرها

  • خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم)
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • حمل ۴۰ درصد از کالای استان یزد مربوط به مصالح معدنی است
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد