Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:20:21 GMT

ابراز علاقه دوباره کونته به جذب ستاره یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۴۲۲۴

ابراز علاقه دوباره کونته به جذب ستاره یونایتد

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر در مورد تمایل به جذب روملو لوکاکو صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، اینتر عصر امروز در دیداری دوستانه با یک گل مغلوب یونایتد شد و آنتونیو کونته معتقد است تیمش باید بیشتر پیشرفت کند. وی همچنین در مورد تمایل اینتر به خرید روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی یونایتد دوباره صحبت کرده و وی را بازیکن مورد علاقه خود خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنتونیو کونته گفت: "نکته مثبتی که من دیدم تلاش و اشتیاق بازیکنان بود اما باید در مورد مالکیت توپ و پرس پیشرفت کنیم. بازیکنانم دارای روحیه مثبتی هستند که این موضوع در مقطع قبل از فصل مهم است و داشتن آن آسان نیست. ما باید بر روی همه چیز کار کنیم، زمان محدودی برای ریکاوری بعد از مسابقه با یونایتد وجود دارد. نیاز ما فقط بازی کردن نیست بلکه باید یاد بگیریم درک بهتری از لحظات مختلف یک مسابقه داشته باشیم.

 

 

انتقال روملو لوکاکو؟ اینکه در مورد یک بازیکن از منچستریونایتد سوال می کنید درست نیست. ما احترام زیادی برای این باشگاه و در عین حال نسبت به بازیکنان خودمان قائلیم.

 

دیروز گفتم لوکاکو بازیکنی است که به وی علاقه دارم و معتقدم او می تواند شرایط تیم ما را بهبود ببخشد، یک سو امید و خواسته من و در سوی دیگر، اتفاقاتی است که در تعامل با باشگاه رقم می خورد.

 

شرایط ایوان پریشیچ؟ ما در حال تلاش هستیم، اما پاسخ تاکنون مثبت نبوده است. من فکر نمی کنم پریشیچ قادر به ارائه نقش مورد نظر من باشد و در حال حاضر او فقط می تواند در نقش های هجومی بازی کند."

آنتونیو کونته اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونیو کونته اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند.

دانلود (52MB)

دیگر خبرها

  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • اینتر کهکشانی؛ ستاره ای جدید در آسمان / فیلم
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد