Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@00:33:03 GMT

کاظمی: استراماچونی قاطعانه تصمیم می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۴۲۵۹

کاظمی: استراماچونی قاطعانه تصمیم می گیرد

«حسین کاظمی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استراماچونی به خوبی در فوتبال ایتالیا با حواشی روبرو شده است و با مطالعه و شناخت کافی هدایت استقلال را بر عهده گرفته است و با چالش هایی که در انتظار او و تیمش خواهد بود آشناست.

بازیکن پیشین استقلال تاکید کرد: با حضور استراماچونی بازیکنان جوان تر استقلال این شانس را خواهند داشت تا توانایی های خود را نشان داده و بیشتر برای استقلال به میدان روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین نگرانی استقلال مسال پرو پئیچ بود که خدا را شکر حل شد.

کاظمی افزود: متاسفانه طلب بازیکنی که کوچک ترین بازدهی برای استقلال را نداشت با اشتباه مدیران استقلال به چند برابر شد و این تیم تا آستانه محرومیت پیش رفت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: حالا با بسته شدن پرونده پرو پئیچ مسئولان استقلال به دنبال این باشند شرایط و بستر لازم را برای استقلال در لیگ برتر فراهم کنند تا این تیم بتواند نتایج خوبی را کسب کند. تصریح کرد:

کاظمی در پایان گفت: پارسال استقلال از حاشیه ها خیلی ضرر کرد و ضربه های زیادی را متحمل شد و امیدوارم در لیگ نوزدهم تمامی مجموعه آبی پوشان دست به دست هم دهند تا این تیم بتواند به موفقیت رسیده و به سال ها ناکامی پایان دهد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم کیه‌زا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در یوونتوس

ستاره ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس به دلیل نارضایتی از تصمیمات فنی سرمربی‌اش، ممکن است فصل آینده در تورین نماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آینده فدریکو کیه‌زا در تیم فوتبال یوونتوس از آن چیزی که بود مبهم‌تر شد. احتمال خروج بال ایتالیایی از جمع تورینی‌ها از اوایل فصل مطرح بود و با کمرنگ‌تر شدن نقش او در برنامه‌های تاکتیکی ماسیمیلیانو آلگری، این احتمال قوت گرفته است.

کیه‌زا در جریان بازی اخیر یوونتوس مقابل تورینو، هنگام تعویض شدن در دقیقه 64 اعتراض شدید خود نسبت به این تصمیم آلگری را با در‌آوردن پیراهن خود و پرتاب کفش‌هایش، نشان داد و گفت: «همیشه من اولین نفرم که باید تعویض شود.»

این نخستین بار در این فصل سری A نیست که ستاره سابق فیورنتینا در اوایل نیمه دوم تعویض می‌شود. در واقع در 8 بازی اخیر یوونتوس در سری A، کیه‌زا همواره در حوالی دقیقه 60 مجبور به ترک میدان شده و این موضوع ممکن است او را برای ماندن در بیانکونری دچار تردید کند به خصوص اگر مدیران بانوی پیر در پایان فصل تصمیم به ابقای آلگری بگیرند.

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

کیه‌زا تا پایان فصل آینده با یووه قرارداد دارد و هنوز برای تمدید قراردادش چراغ سبز نشان نداده است. این در حالی است که تضمینی برای ماندن آلگری وجود ندارد و انتظار می‌رود که او قبل از پایان فصل با کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی باشگاه جلسه‌ای داشته باشد تا درباره آینده‌اش تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • مومنی و کاظمی قاضیان دیدارهای سرخابی‌ها
  • کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان
  • داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر؛ پرسپولیس به مومنی رسید، استقلال به کاظمی!
  • اتحادیه اروپا بزودی درباره ارسال ضدهوایی به اوکراین تصمیم نمی‌گیرد
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • تندباد شدید استان مرکزی را فرا می‌گیرد
  • رجاییان: نکونام با شلوغ‌کاری در آسیا نتیجه نمی‌گیرد
  • آینده مبهم کیه‌زا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در یوونتوس
  • دبیر درگیر حاشیه نشود/ او برای قاسمپور و یزدانی تصمیم می‌گیرد