Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران در بخش دختران که در چهار رده سنی و در تهران برگزار شد، کاراته کاران گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

سید فرهاد فقیه زاده افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها و در رده سنی نوجوانان، آتنا محبوب بشری کاراته کار شایسته استان گیلان در وزن ۵۴+ کیلوگرم با برتری برابر تمامی رقبای خود مدال طلا و مقام قهرمانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین نیکناز امیدی دیگر کاراته کار نوجوان گیلانی حاضر در این رقابت ها در همین وزن پس از محبوب بشری موفق شد مقام نایب قهرمانی و مدال نقره را کسب کند تا مدال طلا و نقره این وزن به کاراته کاران دختر استان تعلق گیرد.

فقیه زاده بیان کرد: در رقابت های رده سنی جوانان نیز، هنگامه بی غم از استان گیلان در وزن ۵۹+ کیلوگرم پس از کاراته کارانی از مازندران روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز این دوره از رقابت ها را تصاحب کرد.

در اولین مرحله لیگ کاراته وان دختران ایران، بیش از یک هزار و ۸۰۰ کاراته کار رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید از استان های مختلف کشور حضور داشتند که به مدت سه روز در تهران با هم به رقابت پرداختند.

پیش از این نیز در اولین مرحله لیگ کاراته وان ایران در بخش پسران که در تهران جریان داشت، کاراته کاران گیلانی موفق به کسب ۹ مدال رنگارنگ شدند و در رده سنی جوانان نیز به همراه تیم تهران مقام قهرمانی کشور را کسب کردند.

۷۲۸۵/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گیلان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم‌های ایران، اردن،‌ لبنان، سوریه، بحرین، کویت، عراق و عربستان از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن و در چارچوب رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در دو بخش دختران و پسران به میدان خواهند رفت.
امیر کسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند.
گفتنی است تیم‌های تنیس دختران و پسران ایران که در اردن به سر می‌برند تمرینات خود را برگزار کرده و آماده پیکار با رقبای خود هستند.

کد خبر 6085805

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی