Web Analytics Made Easy - Statcounter

     

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، شیری با حضور در غرفه بانک بر لزوم تدوین فعالیت ها و خدمات بصورت مستند و آماری در بخش های فناوری، باجه های روستایی و تسهیلات اشتغالزایی مختلف جهت ارائه به ذینفعان تاکید کرد و افزود: حضور سازمان ها و همچنین فعالان حوزه فناوری در نمایشگاه فرصت مغتنمی است که بتوانیم توانمندی ها و خدمات پست بانک ایران را به عنوان بانک توسعه ای، تخصصی حوزه فناوری اطلاعات معرفی و زمینه تعامل و ایفای نقش موثر در این بخش از اقتصاد کشور را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیری تصریح کرد: پست بانک ایران به عنوان بانک دیجیتال با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برنامه های موثری برای پیشبرد فعالیت های حوزه فناوری کشور دارد و تحقق این برنامه ها نیازمند اطلاع رسانی صحیح و تعامل مستمر بین فعالان این حوزه و بانک است.
وی درپایان از دست اندرکاران برگزاری غرفه بانک در این نمایشگاه تقدیر کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه «شکوفایی هنر در آستانه نوروز» در پاریس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز ایران و فرانسه، در آستانه سال نو و عید نوروز نمایشگاهی با عنوان «شکوفایی هنر در آستانه نوروز: خلاقیت زنانه و تلاقی نغمه ها» به همت مرکز ایران و فرانسه و با همکاری گروه فرهنگی بات در پاریس برگزار شد.

در این نمایشگاه علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر ایرانی ضمن بازدید از نمایشگاه نقاشی بانوان ایرانی با صاحبان اثر به گپ و گفت پرداختند.

سخنران افتتاحیه نمایشگاه شراره صالحی نویسنده و استاد دانشگاه بود که درباره پیشینه هنر نقاشی در ایران، مضامین و سبک آثار نمایشگاه «شکوفایی هنر در آستانه نوروز: خلاقیت زنانه و تلاقی نغمه ها» سخنرانی کرد.

فاطمه شادمان معاون مرکز ایران و فرانسه در ادامه این مراسم ضمن خوشامد گویی و تبریک آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان به حاضران، بانوان ایرانی حاضر در نمایشگاه را معرفی کرد.

سپس سید علیرضا خلیلی رییس مرکز ایران و فرانسه به معرفی این مرکز، اهداف و برنامه‌های آتی‌ اش پرداخت و حضور بانوان نقاش در صدمین برنامه این مرکز را به فال نیک گرفت.

در بخش پایانی برنامه برای آشنایی مهمانان فرانسوی با فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی، سفره هفت سین ایرانی برای حاضران معرفی شد و سپس هنرمندانی از دیار ایران، هند و افغانستان به اجرای موسیقی پرداختند و برخی از اشعار مولانا به زبان فرانسه برای حاضران خوانده و فضای برنامه بهاری شد.

قرار است کتابی هم با محوریت این نمایشگاه با عنوان «هنرمندان ایران: زنان نقاش معاصر ایران» توسط گروه فرهنگی بات منتشر شود.

این کتاب تاریخ و تبار هنر نقاشی ایران با محوریت نقاشان زن به همراه شرح مبسوطی از تاریخ هنر نقاشی در ایران و روند تکوین و اعتلای این هنر را همراه با توصیف مصور و معرفی زنان تاثیرگذار در نقاشی معاصر ایران مورد بررسی قرار می دهد.

کد خبر 6062262 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • اسرائیل به صورت هدفمند ۳۳ بیمارستان در غزه را از ارائه خدمات خارج کرده است
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • مردمی سازی اقتصاد، راهکار مشارکت مردم در جهش تولید
  • برگزاری نمایشگاه «شکوفایی هنر در آستانه نوروز» در پاریس