Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،   تیم فوتبال منچسترسیتی اولین فرصت کسب افتخار در اردوی پیش فصلش را با قبول شکست مقابل ولورهمپتون در فینال تور آسیایی لیگ برتر انگلیس در شهر شانگهای چین از دست داد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در 90 دقیقه معمول بازی به تساوی بدون گل رضایت داد و در ضربات پنالتی هم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب گرگ‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضربات پنالتی چهار نفر از بازیکنان منچسترسیتی پنالتی‌های خود را هدر دادند و همین موضوع سبب شد که برخلاف انتظار، ولورهمپتون قهرمان شود، البته عملکرد درخشان روی پاتریشیو، دروازه‌بان پرتغالی ولورهمپتون هم تأثیر بسزایی در پیروزی این تیم داشت.

پپ گواردیولا پس از این بازی به خبرنگاران گفت: تبریک به ولورهمپتون. آنها لیاقتش را داشتند. ما پنالتی‌های فراوانی را از دست دادیم. دروازه‌بان آنها خوب بود و پنالتی‌زن‌های ما ضعیف. معمولاً وقتی که کار به ضربات پنالتی می‌کشد، هر دو عامل در تعیین نتیجه دخیل است.

پس از رحیم استرلینگ که ضربه‌اش فضای بالای دروازه حریف را شکافت، پاتریشیو سه بار متوالی ضربات ایلکای گوندوگان، داوید سیلوا و لوکاس انمچا را مهار کرد.

سیتی در حالی بازی را باخت که در همان ابتدای بازی سه موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد. گواردیولا افزود: در نیمه اول ما واقعاً خوب بازی کردیم، به خصوص در 15 - 20 دقیقه اول آن نیمه. رودری (هافبک جدید سیتی که اتلتیکومادرید به این تیم پیوسته است) واقعاً یک بازی باورنکردنی ارائه کرد. او نسبت به بازی قبلی‌مان عملکرد به مراتب بهتری داشت. البته دفاع حریف هم عملکرد خوبی ارائه کرد و دفاع عمقی‌اش جواب داد. در مجموع من از روند آماده‌سازی تیمم در این اردو و کارهایی که تا الان انجام داده‌ایم بسیار راضی‌ام.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: گواردیولا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود

شکست مقابل اورتون، به منزله تیر خلاص بر پیکر لیورپول و کلوپ بود.

طرفداری | مدافع سابق قرمزها دیگر امیدی به قهرمانی تیم محبوب‌اش در لیگ برتر ندارد .

اورتون پس از 14 سال در دربی خانگی مرسی‌ساید به پیروزی دست یافت تا هدیه دردناکی برای خداحافظی به یورگن کلوپ تقدیم کند. اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد. اختلاف لیورپول با آرسنال به 3 امتیاز افزایش یافت. منچسترسیتی نیز در صورت پیروزی در 2 بازی باقی مانده، اختلاف 5 امتیازی ایجاد می‌کند.

جیمی کرگر مفسر ورزشی شبکه اسکای اسپورتس پس از پایان این مسابقه و شکست قرمزها در دربی مرسی‌ساید این باخت را پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر دانست.

این شکست، پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود. تقریبا این حس را دارد. سفر و مسیر فوق‌العاده‌ای بود اما الان وقت عصبی شدن از بازیکنان یا کلوپ نیست. فقط لازم است که روی پر قدرت تمام کردن فصل تمرکز کنیم.

اورتون 2-0 لیورپول؛ خاکستر یک امید ویرانگر

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!