Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@20:03:54 GMT

مطالبات کی‌روش پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۴۶۲۳

مطالبات کی‌روش پرداخت شد

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فدراسیون صرف نظر از سیاه نمایی گاه و بیگاه یک رسانه، در تلاش برای سامان بخشیدن به امور مختلف است.در برابر هر مشکلی،حتما راه حلی وجود دارد و هرچقدر موضوعی سخت و دشوار باشد، در نهایت قابل بررسی در چارچوب مباحث منطقی و روال طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکلات فوتبال می باید در مسیر خودش حل شود و بزرگ نمایی معضلات کمکی به رفع آن نمی‌کند. برای مثال،موضوع پرداخت مطالبات آقای کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی در یک فرآیند مشخص و با هماهنگی کامل انجام شد و خوشبختانه الان بدهی به وی وجود ندارد.در حالی که برخی معدود عادت دارند به دنبال هرموضوعی،مباحثی را دنبال کنند و آسمان به ریسمان ببافند ولی فدراسیون فوتبال در آرامش مسیر خود را طی می کند.

علوی تصریح کرد: فدراسیون دقیقا همین روند را در موضوع قرارداد کادر فنی جدید تیم ملی هم پیش خواهد برد.هر چند،در بحث تامین منابع مربوط به قرارداد سرمربی جدید تیم ملی و کادر وی در شرایط اعمال تحریم های ظالمانه،موضوع تنها در چارچوب فدراسیون فوتبال نیست و طبعا می باید یک نگاه ملی در بطن آن وجود داشته باشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مشکلات کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال سرمربی تیم فوتبال سرمربی تیم ملی فدراسیون فوتبال فوتبال کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

به گزارش ورزش سه، در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر