Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- رسول خادم درباره برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی و انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس این فدراسیون گفت:

مسئولیت علیرضا دبیر، مسئولیت سنگینی است و باید به وی زمان داد و انتظارات را از او کم کرد تا بتواند برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد:

اینکه انتخابات برگزار شد، نکته خوبی بود. این انتخابات البته می‌توانست دی ماه سال قبل برگزار شود، به هر حال برای آن داستان نوشته بودند و اجرای آن داستان زمان می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه انتخابات، چنین مسیر پلشتی را برای برگزاری طی کرد، ارتباطی به علیرضا دبیر ندارد. او یک کاندیدا بود مانند بقیه کاندیداها. قهرمان المپیک و کاندیدایی از همه لحاظ شناخته شده برای خانواده کشتی.

خادم در گفتگو با تسنیم، عنوان کرد:

وقتی نحوه مدیریت جماعت سیاسی، فاسد باشد، هر کاندیدایی هم که انتخاب شود، قبل از انتخابش کلی هزینه بابت تخریب‌های  بیهوده داده است. ضمن اینکه بخش عمده‌ای از دلخوری‌ها و دشمنی‌ها هم، ادامه‌دار باقی خواهد ماند. این همان چیزی است که بیگانگان سیاسی می‌خواهند. برایِ این جماعت سیاسی، فرقی نمی‌کند که رسول خادم قربانی شود یا علیرضا دبیر، امیر رضا خادم از اسب بیفتد یا عباس جدیدی، حمید بنی تمیم ابزار نقشه‌هایشان باشد یا فردی دیگر. از هر طرف که کشته شوند، به نفع آقایان است.

رئیس پیشین فدراسیون کشتی اظهار داشت:

به نظر می‌رسید آقایان با آن همه تجربه‌های مدیریتی - امنیتی و سابقه بحران‌زایی و رد پا  نگذاشتنِ از خود، بسیار بهتر بتوانند عمل کنند اما باز هم نشان دادند که جماعت ورزشکار، از ایشان هوشیارترند. با این هزینه سیاسی که این جماعت دادند، می‌شد سناریویِ  انتخابات یک دوره ریاست جمهوری را دنبال کرد نه اینکه برای انتخابات یک فدراسیون آنقدر بد عمل کنند، که در نهایت، حتی به همه دستگاه‌های  نظارتی به دلیل عملکرد نادرست‌شان بدهکار بمانند.  

خادم درباره انتخاب دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی گفت:

مسئولیت علیرضا دبیر، مسئولیت سنگینی است و باید به او زمان داد. باید انتظارات را از او کم کرد تا بتواند برنامه ریزی کند. کسانی که از دبیر حمایت کردند، توقعات خود را از او کم کنند. کشتی گرچه بدلیل جایگاهش به عنوان ورزش ملی، موضوع بزرگی است، اما ظرفیت‌هایِ اجرایی‌اش محدود است. نباید رئیس فدراسیون را تحت فشارِ انتظارات گذاشت.

وی خاطرنشان کرد:

تامین منابع برای کشتی خیلی خیلی دشوار است. به یاد داشته باشیم هر عضوی از خانواده بزرگ کشتی که در این جایگاه مدیریتی، گرفتار بن‌بست‌ها و موانع می‌شود، همه خانواده کشتی آسیب می‌بینند؛ به ویژه اینکه، بسیاری از بیگانگانی که در ظاهر، او را برای رسیدنِ به این جایگاه حمایت کرده‌اند، از این به بعد، کم‌کم، خود اسباب و موانع محدود کردنِ فعالیت‌هایش را فراهم خواهند کرد. اگر متوجه شویم، سیاست‌های حاکمیتی تغییر کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید

به گزارش "ورزش سه"، مشکلاتی که از روز فینال جام جهانی زنان و ‏حرکت جنجالی لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ‏اسپانیا، گریبان‌گیر این فدراسیون شده ظاهرا تمامی ندارد. ‏

درحالیکه به نظر می‌رسید در هفته پیش رو شاهد برگزاری انتخابات ‏فدراسیون هستیم تا فوتبال اسپانیا سرانجام به آرامش برسد امروز ‏دادگاه عالی ورزش ‏CAS‏ حکم کرد که روند برگزاری انتخابات باید از نو ‏آغاز شود. علت این دستور این بود که میگل گالان علیه روند انتخابات ‏به ‏CAS‏ شکایت کرده و مدعی نقض حقوقش شده بود. ‏

گالان رئیس کمیته ملی مربیان فوتبال اسپانیا و از اعضای مجمع ‏فدراسیون فوتبال این کشور است. کمیسیون انتخابات فدراسیون ‏فوتبال اسپانیا از شکایت گالان و حکم ‏CAS‏ شاکی است. این ‏کمیسیون پیش از این مدعی شده بود گالان اطلاعات ناقصی در ‏اختیار ‏CAS‏ قرار داده ولی این دادگاه اعتراض‌ها را نپذیرفت. ‏

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • جنجال ایکس در هند
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب