Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر سعید هاشم زاده رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دربازدید از بیمارستان حشمتیه سبزوار گفت: درسه ماه نخست امسال ۱۷ هزار بیمار خارجی در بیمارستانهای کشور بستری شدند.   او تصریح کرد: سال گذشته ۷۰ هزار بیمار خارجی در بیمارستان‌های مختلف کشور بستری شدند که از این تعداد ۹۰ درصد آن اتباع کشور‌های افغانستان، عراق، آذربایجان، کویت، عمان، بحرین و دیگر کشور‌های حوزه خلیج فارس بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سال گذشته پذیرش بیماران خارجی نسبت به سال ۹۶ حدود یک و نیم برابر افزایش یافت که با برنامه ریزی‌های انجام گرفته و بازاریابی پزشکی این آمار امسال هم دو برابر افزایش خواهد یافت.

دکتر هاشم زاده افزود: در این سفر بیمارستان حشمتیه سبزوار را برای اعطای گواهینامه پذیرش بیماران خارجی بررسی کردیم که در بخش‌های تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک، جراحی قلب و آنژیوگرافی، زنان و زایمان و درمان ناباروری و همچنین تجهیزات و امکانات پزشکی مشکلی برای بستری بیماران بین المللی ندارد و از ظرفیت‌های لازم برای جذب بیماران خارجی برخوردار است.

رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به توانمندی‌های پزشکی این شهرستان گفت: گردشگری سلامت مبنای توسعه و کسب و کار است.

او تصریح کرد: با تجهیز و ارتقای بیمارستان‌های حشمتیه و واسعی سبزوار خدمات جراحی‌های زیبایی، اندوسکوپی، شیمی درمانی، رادیوتراپی، اسکن هسته ای، نازایی، آنژیوگرافی، جراحی قلب باز، استندگذاری، بازتوانی قلب و جراحی چشم به بیماران ارائه می‌شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سبزوار پس از مشهد یکی از قطب‌های درمانی شرق کشور است چنانکه بیمارانی از استان‌های گلستان، سمنان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی برای جراحی قلب و شیمی درمانی و سایر بخش‌ها به بیمارستان‌های سبزوار مراجعه می‌کنند.   انتهای پیام// ز.م   بازدید رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان حشمتیه سبزوار 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه گفت: واحد آزمایشگاه بیمارستان با همت همکاران علوم آزمایشگاهی، بیش از ۲۶ هزار مورد خدمات به بیماران بستری و مراجعان به این واحد در سال ۱۴۰۲ ارائه داده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ماقبل خود افزایش ۱۰ درصدی داشته است. 
خانم دکتر الداغی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده چندین دستگاه جدید از محل اعتبارات بهداشت جهانی و به صورت رایگان برای ارائه خدمات با کیفیت‌تر به شهروندان به واحد آزمایشگاه بیمارستان اضافه شده که در تلاشیم تا روند تجهیز بیمارستان به دستگاه‌های جدید ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم