Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرتوسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی در شهرستان‌های دشتستان، دشتی و گناوه راه اندازی می‌شود.

احمد جهانگیرلو شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برای احداث این بازارچه‌ها ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تاکنون چهار میلیارد ریال اعتبار برای انجام مطالعات طرح هزینه شده است و با تخصیص اعتبار تا سال ۹۹ طرح باید تکمیل و به بهره برداری برسد.

جهانگیرلو اضافه کرد: عرضه مستقیم کالا، حذف واسطه‌ها و ایجاد رونق و بازار عرضه برای محصولات کشاورزی و تولیدی از جمله هدف‌های راه اندازی بازارچه‌های عرضه مستقم محصولات کشاورزی و روستایی است.

وی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی در اختیار اتحادیه‌های زیر مجموعه جهاد کشاورزی قرار می‌گیرند و به این وسیله اتحادیه‌ها به صورت مستقیم از روستاییان محصولات کشاورزی و تولیدی آنها را خریداری و در بازارچه عرضه می‌کنند.

۶۰۴۷/‏‬ ۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازارچه بوشهر کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، زهرا ابراهیمی در بازدید از مراحل ترمیم و بازسازی این بنای تاریخی زاهدان با بیان اینکه در طراحی این بازارچه در بنای تاریخی ملک زاهدان تمامی ابعاد و جوانب فرهنگی آن را در نظر گرفته شده است گفت: امیدواریم با راه اندازی این بازارچه در چند ماه آینده شاهد محلی مناسب برای تجمع، عرضه و معرفی و گردهمایی‌های صنعتگران و فعالان حوزه صنایع دستی استان باشیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این استان به لحاظ تنوع تولیدات صنایع دستی از جایگاه مهمی در سطح ملی و بین المللی دارد که ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی علاوه بر رونق محصولات تولیدی هنرمندان و افزایش اشتغالزایی، یکی از راهکار‌های مناسب برای توسعه پایدار صنعت گردشکری در این منطقه است.
وی تاکید کرد: از آنجایی که امروز صنایع دستی کارکرد‌های جدید و متنوعی پیدا کرده است و نماد فرهنگی و تاریخی یک جغرافیا یا استان است و برخی از تولیدات صنایع دستی ارزش افزوده فوق‌العاده‌ای دارند با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری استان علاوه بر آموزش و پرداخت تسهیلات بانکی، ایجاد فضای مناسب برای عرضه آثار بانوان سخت کوش و فعالان این حوزه استان در دستور کار دفتر بانوان و خانواده استانداری قرار دارد.
مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: نمایش هنر‌های دستی برآمده از تاریخ هزاران ساله به دست زنان هنرمند و خلاق این استان گواه ظرفیت بکر و کمتردیده شده این خطه است که معرفی ابعاد مختلف این گنجینه، مسیری کوتاه برای رونق اشتغال‌آفرینی به خصوص میان زنان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار