Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امید سبزعلی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: راهبرد سازمان تبلیغات اسلامی در ساماندهی مداحان استان منجر به صدور کارت مداحی ویژه یک هزار و ۷۵۰ مداح خانم و آقا در استان شده است.
وی خاطر نشان کرد: کسانی که در سطح استان مبادرت به امر مداحی به منظور توسعه و ترویج شعائر و آموزه‌های دینی می‌کنند می‌توانند برای طی کردن فرایند صدور کارت مداحی به ادارات تبلیغات اسلامی استان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، مداحان را یک از پتانسیل‌های ارزشمند سازمان تبلیغات اسلامی برای توسعه و ترویج شعائر و سبک زندگی اسلامی برشمرد و گفت: یکی از اهداف اصلی تبلیغات اسلامی در ساماندهی مداحان در استان برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه این قشر تأثیر گذار و کیفیت بخشی به فعالیت‌های این افراد به منظوربرگزاری مناسبت‌های مذهبی است.
وی در ادامه سازمان تبلیغات اسلامی را یکی از بازوان توانمند مقام معظم رهبری مد ظله العالی برای توسعه و ترویج آموزه‌ها و شعائر دینی بر شمرد و اظهار داشت: روحانیون، هیأت‌های مذهبی، مداحان، مؤسسات قرآنی و مسئولین کانون‌های فرهنگی از اقشار تأثیر گذار در استان هستند که تبلیغات اسلامی با همکاری این افراد تلاش می‌کند تا فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی دینی را توسعه و ترویج دهد.
سبزعلی گفت: تبلیغات اسلامی البرز با همکاری مداحان و مسئولین هیئت‌های مذهبی برنامه‌های و مناسبت‌های دینی را در ماه محرم و صفر، رمضان، دهه کرامت، و غدیر خم و غیره را برگزار می‌کند.

۶۱۵۶/‏‬ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مداح فرهنگی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با اعضاب ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کارهای مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.

نورالدین الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان اینکه حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 6086938

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است