Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، خوآکین گیل آروندو، دستیار اول کالدرون و تئوریسین پرسپولیس گویا به صمیمیتی عجیب در جمع بازیکنان این تیم دست یافته است. این مربی آرژانتینی که به همراه کالدرون به پرسپولیس پیوست اکنون سرخ‌پوشان تهرانی را خانوادۀ جدید خود می‌داند.

 

این مربی لالیگایی که سابقۀ حضور در تیم‌های اسپانیایی را نیز در کارنامۀ خود دارد بعد از حضوری چند ماهه در پرسپولیس با انتشار پیامی بسیار جالب در اینستاگرامش با خواندن سرخ‌ها به عنوان خانوادۀ جدیدش از صمیمیت و همدلی در این تیم میان بازیکنان و کادر فنی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران پرسپولیس امیدوارند کادرفنی جدید این تیم نیز مانند برانکو و دستیارانش در کسب افتخار موفق عمل کنند.

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مربی پرسپولیس بازیکن پرسپولیس کالدرون پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،   رئال مادرید امشب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه اتحاد روبروی منچستر سیتی به میدان برود تا تکلیف دیگر تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شود.

دیدار رفت این دو تیم هفته گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میزبانی رئال برگزار شد و شاگردان پپ گواردیولا و کارلو آنجلوتی پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۳-۳ دست پیدا کردند و حالا هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی برای حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها هستند.

بازیکنان رئال مادرید روز گذشته برای حضور در این بازی اسپانیا را به مقصد انگلیس و شهر منچستر ترک کردند و شب گذشته هم برای انجام تمرین آخر در ورزشگاه این تیم حاضر شدند. تصاویر منتشر شده از این تمرین توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.

ستاره‌های رئال مادرید در حالی وارد زمین شدند که حاضر نشدند پایشان را روی لوگوی سیتی بگذارند و همگی از کنار این لوگو عبور کردند یا اگر دیر متوجه این لوگو که روی زمین نقش بسته بود شدند سعی کردند از روی آن بپرند تا به این شکل به تیم حریف احترام گذاشته باشند.

دیگر خبرها

  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • انسان هایی با قدرت های ما فوق بشر
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس
  • تصویر استوری معنادار بازیکنان تیم ملی فوتسال | عکس