Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم فوتبال آرسنال انتظار انجام بهترین بازی ممکن از سوی بازیکن آلمانی را دارد. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری در آستانه بازی تیمش در جام بین‌المللی قهرمانان مقابل فیورنتینا ابراز امیدواری کرد شاگردانش بهترین بازی ممکن را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: از تمام بازیکنانم انتظار انجام بهترین بازی ممکن را مقابل فیورنتینا دارم. به طور کلی به عنوان یک باشگاه و به طور جداگانه به عنوان یک شخصیت حرفه‌ای، فصل گذشته دشواری‌های زیادی داشتیم. مسوت اوزیل همان بازیکن سابق است. در ابتدای تمرینات پیش فصل و در هفته گذشته با او صحبت کردم و از اوزیل خواستم بهترین عملکرد خود را در بازی‌های تدارکاتی نشان دهد. راه رسیدن به بهترین عملکرد توام با تعهد، تمرینات روزانه است. اوزیل اخیرا به خوبی کار می‌کند و  در مورد میزان بالای تعهد او نظر کاملا مثبتی دارم.

 او در پایان افزود: اوزیل به شدت به  آرسنال متعهد بوده و  یکی از کاپیتان‌های تیم کنار گرانیت ژاکا و ناچو مونرئال به شمار می‌آید. منتظر دیدن بهترین بازی‌های مسوت اوزیل در این فصل هستم.

فوتبال جهان| آرسنال بر بایرن مونیخ غلبه کرد/ برتری دورتموند مقابل سیاتل ساندرز

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرسنال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نویدکیا ۲۴ فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر با انجام یکی از بهترین بازی‌های خودشان مقابل پیکان متوقف شدند.
مس تقریبا ۱۲ روز قبل از بازی امروز تهاجمی‌ترین بازی فصل خودش را مقابل پیکان انجام داد اما به شکل عجیبی با تساوی دو بر دو از این بازی خانگی بیرون رفت.
هشت سیو موفق ناصری، سنگربان پیکان، بهترین آمار فصل او را رقم زد. ۲۰ شوت از جانب مهاجمان مس و ثبت رکورد بی‌سابقه ۳/۱۱ موقعیت گل که در فصل جاری بی‌نظیر بوده حکایت از کیفیت حملات مس در این بازی داشت.

سعید واسعی، محبی، شهباززاده و فرشید باقری فرصت‌های طلایی را در آن بازی از دست دادند.
اما در این مسابقه و در جام حذفی باید دید کلکسیون فرصت‌های از دست رفته مس برابر پیکان جبران می‌شود؟
بچه‌های محرم قابلیت خودشان در خلق موقعیت را با خوبی نشان داده‌اند اما در جام حذفی فرصتی برای از دست رفتن شانس گل برابر حریف وجود ندارد. قدر فرصت‌هایت را بدان تا در جام بمانی.

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم