Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره اسبق بارسا گفت: برای من خیلی جالب است مقابل تیمی بازی کنم که آلبا، بوسکتس، راکتیچ و دیگر همبازی‌های سابقم در آن حضور دارند. امیداوارم همه و بخصوص هواداران کوبه از تماشای این بازی لذت ببرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یکسال از جدایی کاپیتان اینیستا از جمع آبی و اناری‌پوشان بارسا و حضور در لیگ ژاپن و باشگاه ویسل کوبه گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت رسمی باشگاه بارسا در آستانه بازی کاتالان‌ها با چلسی و ویسل کوبه در جام راکوتن با ستاره اسبق خود مصاحبه‌ای ترتیب داد و در مورد سایه و روشن‌های اولین حضور در لیگ ژاپن با وی به گفت‌و‌گو نشست که ماحصل آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

اینیستا در مورد اولین فصل بازی در ویسل کوبه و لیگ ژاپن گفت: به عنوان بازیکن سابق بارسا اولین سال حضور در لیگ ژاپن بسیار متفاوت بود و اینجا همه چیز با لالیگا فرق داشت. 

وی در مورد جدایی از بارسا و چگونگی این تصمیم اظهار داشت: من همیشه آرزو می‌کردم با بارسا و در نیوکمپ دوران بازیگری خود را به پایان برسانم.چرا که لحظات فراموش نشدنی را با قهرمانی در اروپا و لالیگا و دیگر جام ها در آنجا تجربه کردم اما لحظاتی در زندگی وجود دارد که شما باید تصمیم بگیرید. من در سن 12 سالگی با حمایت خانواده زادگاه‌ام را ترک کردم و به لاماسیا رفتم یک بار تجربه جدایی را تحمل کردم و  یک سال پیش دوباره با حمایت خانواده ام به ژاپن رفتم تا از فوتبال لذت ببرم، و این کار و حرفه من است،  زیرا این چیزی است که من بیشتر دوست دارم.

اینستا درباره رویاروی با بارسا در جام راکوتن با پیراهن ویسل کوبه گفت: اتفاق عجیبی خواهد بود که در برابر باشگاهی که عاشقش هستم، بازی کنم. این یک روز بسیار عاطفی برای من خواهد بود.

وی درمورد لیگ ژاپن اظهار داشت: طبیعی است که آنها کیفیت فوتبال اسپانیا را نداشته باشند اما حضور در ژاپن تجربه بسیار جالبی بود. اینجا رقابتها بسیار نزدیک و با جو  پر شور در استادیوم‌ها  برگزار می‌شود.روز بازی مقابل بارسا بی‌شک ورزشگاه جای خالی نخواهد داشت.هواداران ژاپنی بی نهایت قابل احترام و دوست داشتنی هستند و هر جا می‌روم از من استقبال گرمی دارند.از حضور در آسیا بسیار خوشحال هستم و اکنون از بازی در ژاپن لذت می‌برم.

اینیستا در بازی تجربه زندگی با همراه خانواده در فرهنگ جدید گفت:‌برای زندگی در کوبه  من و خانواده ام  خوشحال هستیم. در ابتدا به دلیل زبان، آداب و رسوم و غذا مقداری با مشکل مواجه شدیم اما بچه ها به سرعت به شرایط عادت کردند بخصوص رومئو فرزند کوچکم که در کوبه به دنیا آمد و در اینجا چشم به جهان گشوده است.

ستاره اسبق ماتادورها در پایان تاکید کرد: برای بازی با بارسا کنجکاو هستم، یک سال پس از آنکه من به ژاپن آمدم، بارسا به اینجا آمده و این اتفاق مهمی است. بدون شک این یک بازی برای همه بسیار ویژه خواهد بود. برای من خیلی جالب است  مقابل تیمی بازی کنم که آلبا، بوسکتس، راکتیچ و دیگر همبازی‌های سابقم در آن حضور دارند.امیداوارم همه و بخصوص هواداران کوبه از تماشای این بازی لذت ببرند.

کاروان باشگاه بارسا برای جام راکوتن راهی ژاپن شد و سه شنبه ۱مرداد با چلسی و شنبه ۵مرداد با ویسل کوبه بازی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال اینیستا چلسی لیگ ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، راوی که چند ماه قبل اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت بارسلونا را ترک کند نظرشو درباره این تصمیم تغییر داده است و قصد دارد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیران بارسلونا شب گذشته جلسه ویژه‌ای با حضور سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و هدایت بارسا در فصل آینده را هم بر عهده داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر طور شده ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند. هرچند روی شرط‌هایی که این مربی برای ادامه حضور در بارسا داشت هم تاکید شده بود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که ژاوی از مدیران بارسا خواسته که بهترین بازیکنانش را در فصل آینده هم حفظ کند و علاوه بر این خریدهایی را هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. بازیکنی که او علاقه بسیاری به جذبش دارد برناردو سیلوا است.

گفته می‌شود که این ستاره منچستر سیتی هم علاقه زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی دارد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی پیش رو به لالیگا منتقل شود.

دیگر خبرها

  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • واکنش متفاوت هنگامه قاضیانی به بازی سحر دولتشاهی
  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک