Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@10:10:58 GMT

بیش از ۳.۵ تن مواد مخدر در قم کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۴۹۹۳

بیش از ۳.۵ تن مواد مخدر در قم کشف شد

فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از ۳ تن و ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام ۱۱ باند قاچاق طی سال جاری در قم خبر داد. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی استان در زمینه کشف مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ در سال جاری، اظهار داشت: از ابتدای امسال با اقدامات ویژه صورت گرفته توسط مأموران این فرماندهی بیش از 3 تن و 570 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در مجموع کشفیات انواع مواد افیونی، تریاک با 3 تن و 12 کیلوگرم، حشیش با 276 کیلوگرم، مرفین با 205 کیلوگرم و هروئین 20 کیلوگرم به ترتیب بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در خاش/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد354 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف شدافزایش 50 برابری تولید مواد مخدر در افغانستان بعد از حضور "ناتو"

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به انهدام 11 باند قاچاق تهیه و توزیع مواد مخدر، افزود: در مدت مذکور 95 نفر قاچاقچی مواد مخدر در قم دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر، بر اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر و همچنین جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح استان تأکید کرد.

آقاخانی گفت: لازم است شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از جرائم، هرگونه اطلاع از خرید و فروش مواد مخدر را سریعاً از طریق شماره تلفن 21825515 ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و یا شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان قم ضمن قدردانی از همکاری مطلوب شهروندان با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی در شناسایی، کشف جرائم و دستگیری مجرمان، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب این نیرو در شناسایی و کشف جرائم، قطعاً مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ن

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق