Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@10:39:34 GMT

جنگ پرتقالی در ایتالیا +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۵۰۵۶

جنگ پرتقالی در ایتالیا +تصاویر

خبرگزاری میزان- ایتالیایی‌ها به رسم هر سال جشنواره سه روزه «جنگ پرتقال» را برگزار کردند. تاریخ انتشار: 22:49 - 29 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۷۹۳

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، ایتالیایی‌ها در شهر ایوریا در شمال این کشور روز گذشته (۱۱ فوریه) به رسم هر سال جشنواره سه روزه «جنگ پرتقال» را با ۵۰۰ تن میوه گندیده برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: مشرق

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عکس عکس جالب ایتالیا جنگ پرتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۴۷ درصد میزان مشارکت از میانگین استانی بالاتر بودیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه در نهمین جلسه شورای اداری این شهرستان در گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۲، برگزاری انتخابت دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را مهمترین رویداد یک سال اخیر عنوان کرد و گفت: شهرستان ارومیه با ۴۷ درصد مشارکت ازمیزان میانگین استانی بالاتر بود.

غلامحسین عماری افزود: حماسه انتخابات که به رغم تبلیغات دشمنان با شکوه تمام برگزار شد این پیام را داشت که مردم پای انقلاب، رهبرمعظم انقلاب، نظام و کشورشان ایستاده اند.

عماری در گزارش اجمالی از فرایند انتخابات اقدامات صورت گرفته را تحت ۴ مولفه راهبردی مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت دانست و اظهار کرد: با افتخار می‌گویم که در نتیجه دوره‌ها و نشست‌های مختلف آموزشی و توجیهی و همچنین اتخاذ تدابیر مناسب، سالمترین انتخابات را برگزار کردیم که باید از همه اعضای شورای اداری هیات‌های اجرایی و به ویژه از مردم بزرگ و با فرهنگ و متمدن ارومیه تشکر کنم.

فرماندار ارومیه اعلام کرد: در این دوره انتخابات ما شاهد رشد ۷۴ درصدی ثبت نام برای انتخابات مجلس نسبت به دوره پیش از آن بودیم و ۱۷۴ درصد رشد در بحث تایید صلاحیت‌ها بخوبی نشان دهنده رقابتی بودن این کارزار بود.

عماری گفت: در یک کلام باید گفت مردم ما استحقاق بیش از این خدمتی که دریافت می‌کنند را دارند و برای خدمت واقعی و شایسته به ولی نعمتان خود باید کار مبتنی بر همکاری، هماهنگی و هم افزایی داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • روبینیو: محکومیت به تجاوز؟ اگر یک ایتالیایی سفید پوست بودم، تبرئه می‌شدم!
  • تهدید داور ایتالیایی به افشای فساد در سری A
  • درخشش فیلم هنرمند قشمی در جشنواره ایتالیا
  • جایزه جشنواره «رُم اواردز» ایتالیا در دست‌های فیلم‌ساز خوزستانی
  • جشنواره «بنی‌آدم» ۵ فروردین‌ماه در شیراز برگزار می‌شود
  • جشنواره بنی‌آدم ۵ فرودین ماه در شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات
  • با ۴۷ درصد میزان مشارکت از میانگین استانی بالاتر بودیم
  • قم در افزایش میزان مشارکت انتخابات رتبه نخست را کسب کرد
  • آزار فرانچسکو توتی یا تمسخر یک میراث تاریخی؛ ماجرای جنجالی «آناناس روی پیتزا» چیست؟