Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب آهن گفت: ما بازی رسمی تا قبل از دیدار با الاتحاد نخواهیم داشت و باید کیفیت خودمان را مقابل این تیم عربستانی نشان دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از برتری یک بر صفر شاگردانش مقابل شهرخودرو گفت: به آقای حمیداوی تبریک می‌گویم، شکل این تیم را تغییر داده است و این پدیده با تیم‌هایی که ما قبلا و سال‌های گذشته بازی کردیم قابل مقایسه نیست و البته نباید منکر زحمات یحیی گل محمدی هم شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمعیت خوبی برای شهرخودرو حتی برای بازی‌های دوستانه می‌آید. اگر امکان داشت 4 بار با شهرخودرو بازی می‌کردیم، شهر خودرو تیمی است که واقعا فوتبال بازی می‌کند و به اندازه کافی که فکر می‌کردیم به ما فشار آورد. این دیدار شماتیک بازی ما با الاتحاد را شکل خواهد داد تفاوت ما چندان زیاد نبود و ممکن بود که شاگردان یحیی گل محمدی به ما گل بزنند.

منصوریان عنوان کرد: برای ما و تیم یحیی برد و باخت مهم نبود، ما باید کیفیت بالای خودمان را مقابل الاتحاد عربستان نشان دهیم و شنیدم که ممکن است لیگ عقب بیافتد و ما باید یک‌ضرب و بدون بازی رسمی به مصاف الاتحاد برویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال علیرضا منصوریان ذوب آهن پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دور از انتظار یحیی گل‌محمدی به حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

پس از جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس، مدیران این باشگاه به دنبال برانکو ایوانکوویچ رفتند، اما مربی کروات به پیشنهاد درویش و رفقا جواب منفی داد تا مدیرعامل سرخپوشان برای سپردن نیمکت تیمش به سراغ مربیان دیگر برود. پس از مطرح شدن نام‌هایی متفاوت، سرانجام هدایت پرسپولیس به اوسمار برزیلی رسید تا دستیار گل محمدی جای او بنشیند. 

اوسمار با پرسپولیس در بازی اول شکست خورد، اما در ۴ بازی پیاپی موفق به پیروزی شد و فوتبال هجومی و تماشاگر پسندی را ارائه کرد. گل محمدی درباره اینکه آیا از اوسمار بابت قرار گرفتن به جای او روی نیمکت پرسپولیس دلخور است یا خیر گفت: نه اصلا چنین چیزی نیست. او بسیار مربی خوب و با اخلاقی است که همین شب گذشته با یکدیگر شام خوردیم و ۲-۳ ساعتی صحبت کردیم. اوسمار بسیار با دانش است و شناخت خوبی از تیم دارد. ما هنوز با هم ارتباط داریم و برایش آرزوی موفقیت کردم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ارزش کار استقلال را نشان داد
  • عکس| این عکس تمام زندگی الهه منصوریان است!
  • (تصویر) این عکس تمام زندگی الهه منصوریان است!
  • پرسپولیس مقابل پیکان ارزش کار تیم استقلال را نشان داد/ صدرنشینی نتیجه موتورسواری‌های مدیرقبلی باشگاه است!
  • بسکتبال NBA | خط و نشان وریرز برای لیکرز با طعم پلی این
  • وضعیت هوای تهران ۱۴۰۲/۱۲/۲۷؛ تداوم تنفس هوای مطلوب
  • سومین شوک فوق ستاره فرانسوی به الاتحاد عربستان
  • واکنش کریستیانو رونالدو به برتری النصر مقابل الاهلی
  • هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط سالم قرار گرفت
  • واکنش دور از انتظار یحیی گل‌محمدی به حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس