Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دیدار که شامگاه شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد هر دو تیم در وقت های قانونی بازی به تساوی بدون گل دست یافتند تا برای تعیین دیگر تیم فینالیست کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی تیم پارس جم جنوبی بوشهر با نتیجه ۶ بر پنج از سد تیم گل گهر گذشت تا به همراه دیگر همشهریش تیم شاهین دیدار پایانی جام چهار جانبه شیراز را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۴۳ این بازی فراز کمالوند سرمربی تیم پارس جم جنوبی به داور مسابقه اعتراض کرد که با دریافت کارت قرمز از روی نیمکت اخراج شد.

به دنبال اخراج سرمربی تیم پارس جم جنوبی بوشهر بازی به مدت ۱۰ دقیقه متوقف شد و بوشهری ها نمی خواستند به بازی ادامه دهند اما با پا درمیانی مسئولان برگزار کننده بازی دو باره از سر گرفته شد.

بدین ترتیب تیم های پارس جم جنوبی و شاهین بوشهر نیز سی و یکم تیرماه برای تعیین تیم قهرمان به مصاف هم خواهند رفت.

همچنین تیم های فجر شهید سپاسی شیراز میزبان بازی ها نیز فردا (یکشنبه) برای تعیین تیم سوم به مصاف تیم گل گهرسیرجان می رود.

این بازی هابهترین فرصت برای تیم های شرکت کننده است تا بتوانند به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرند.

تیم های شاهین بوشهر، پارس جم جنوبی و گل گهر سیرجان در لیگ برتر کشور حضور دارند و تیم فجر هم در دسته یک است.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در فصل گذشته لیگ دسته یک کشور با قرار گرفتن در رده نهم جدول به کار خود پایان داد.

تیم‌های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک کشور هستند.

رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور از اواخر شهریور ماه ۹۸ آغاز می‌شود.

هواداران فوتبال در استان فارس حدود هفت سال است انتطار داشتن یک تیم در لیگ برتر را می کشند، انتظاری که تاکنون ناکام مانده است.

۹۶۰۰/ ۶۱۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک