Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بنگاه‌ها : مدیرعامل جامعه هتلداران کیش از تخفیف ۵۰درصدی هتل‌های کیش در ایام جشنواره خبر داد و گفت: «این تصمیم با همکاری هتلداران اجرایی می‌شود و برحسن انجام کار نظارت دقیق صورت می‌گیرد.» مسیح‌الله صفا افزود: «تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌های جزیره برای جذب گردشگران موثر است اما کافی نیست.» او ادامه داد: «کنترل قیمت بلیت‌‌های هواپیما و همچنین افزایش پروازهای کیش ایر به جزیره کیش در ایام برگزاری جشنواره تابستانی اقدامی موثر در جذب گردشگران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» همچنین رحمان سادات‌نجفی، مدیرعامل جامعه بازاریان گفت: «۷دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ توسط جامعه بازاریان برای اهدای جوایز آخر هفته و اهدای ۴۰۰ میلیون تومان از طریق هدیه کار توسط یک حامی برای اهدا به گردشگران به مناسبت جشنواره تابستانی پیش‌بینی شده است.» سادات‌نجفی از استقرار کانتر اطلاع‌رسانی به گردشگران در فرودگاه کیش خبر داد و گفت: «مسافران می‌توانند با مراجعه به این میز اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه‌

دارندگان انواع موتورسیکلت، تا فردا ۲۹ اسفند مهلت دارند تا از مزایای بخشودگی صد درصدی جرایم فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، فروش اقساطی و خرید اعتباری بیمه نامه، انواع بخشودگی جرایم و نرخ بسیار پایین بیمه‌نامه نسبت به تعهدات فوق‌العاده سنگین آن، بهانه‌ای برای تهیه بیمه شخص ثالث در سفرهای نوروزی باقی نمی‌گذارد.

همچنین دارندگان انواع موتورسیکلت، تا فردا ۲۹ اسفند مهلت دارند تا از مزایای بخشودگی صد درصدی جرایم فاقد بیمه نامه شخص ثالث استفاده کنند.

۲۰ درصد تخفیف بیمه برای موتورسیکلت‌های نوشماره

همچنین با اصلاح ماده ۵ آیین‌نامه اجرایی موضوع ماده ۱۸ قانون تعیین سقف حق بیمه شخص ثالث و موافقت هیات وزیران، حق بیمه موتورسیکلت‌هایی که برای اولین بار شماره‌گذاری می‌شوند مشمول تخفیف ۲۰ درصدی است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 7 میلیون موتورسیکلت در کشور بیمه ندارند فرصت ۲۳ روزه کارفرمایان برای بهره‌مندی از بخشودگی جرائم بیمه‌ای

دیگر خبرها

  • تخفیف ۳۰ درصدی هتل‌های مشهد برای ۱۰ شب اقامت
  • برگزاری ۴۳ جشنواره و هشت نوروزگاه در سیستان و بلوچستان
  • ایلام امسال در زمینه ورود گردشگران به استان، رشد ۵۲ درصدی داشته است
  • برگزاری ۴۳ جشنواره نوروزی در سیستان و بلوچستان
  • آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه‌
  • اعلام آخرین مهلت بخشودگی جرایم موتورسیکلت
  • عرضه مستقیم آبزیان در میادین میوه و تره‌بار/ توزیع کنسرو ماهی با تخفیف ۲۰ درصدی
  • هدیه عیدانه بیمه ملت به رانندگان؛ آغاز جشنواره تخفیف ۲۵ درصدی بیمه بدنه اتومبیل
  • آغاز جشنواره تخفیف ۲۵ درصدی بیمه بدنه اتومبیل
  • پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی ورود گردشگر به کردستان