Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@04:21:52 GMT

خیز دوباره هالیوود علیه ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۵۰۹۳

خیز دوباره هالیوود علیه ترامپ

بازگردند و به ما نشان دهند که چگونه باید این کار را کرد. این جاها به کمک شما نیاز شدیدی دارد، باید هر چه زودتر عازم شوید.» ترامپ در توییت خود چهار زن رنگین‌پوست نماینده کنگره را مخاطب خود قرار داده بود. در پاسخ به این گفته‌های ترامپ، کریس اوانز بازیگر فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» نوشت: این نژادپرستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها چیزی که در عمل بدتر از نژادپرستی و نفرت‌پراکنی است این است که از آن استفاده کنی تا کیش شخصیت سیرنشدنی خودت را تغذیه کنی. جانل مونائه خواننده هم از ترامپ به‌عنوان نژادپرست دیوانه یاد کرد که می‌تواند یک نفر را در توییتر بکشد و همه تلاشش ایجاد تفرقه بین مردم است.  راب راینر کارگردان نیز نوشت: غیرقابل انکار است که ترامپ یک نژادپرست است. اگر شما از او حمایت می‌کنید پس شما هم دارید از نژادپرستی حمایت می‌کنید. آرنولد شوارتزنگر فرماندار سابق کالیفرنیا و بازیگر مشهور فیلم‌های اکشن هم نوشت: من این آخر هفته دروغین، غیرمنصفانه و ضدآمریکایی واقعا ناامید شدم. وی افزود: این نفرت‌انگیز، خشن و تفرقه‌برانگیز است. آمریکا همیشه به شما می‌گوید به کجا برسید نه اینکه از کجا آمده‌اید. این همان چیزی است که مایه افتخار من و میلیون‌ها آدم دیگری است که به اینجا کشیده شده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایک پنس: نمی‌توانم با وجدانی آسوده از ترامپ حمایت کنم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، می‌گوید که نمی‌تواند با وجدانی آسوده از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حمایت کند.

پنس در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ معاون ترامپ بود و در ادامه به طور مستقل برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام نامزدی و سپس در اکتبر ۲۰۲۳ ستاد انتخاباتی خود را تعلیق کرد و انصراف داد.

معاون رییس جمهور سابق آمریکا در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز گفت: نباید تعجبی داشته باشد که امسال از دونالد ترامپ حمایت نکنم.

وی تاکید کرد: ببینید، به سابقه و کارنامه دولتی‌مان به شدت افتخار می‌کنم. آن دوران، در کارنامه محافظه‌کاران دوره‌ای بود که آمریکا شکوفاتر و امن‌تر شد و محافظه‌کاران در دادگاه‌ها منصوب شدند و جهان در صلح و آرامش بیشتری بود. با این حال، در جریان نامزدی‌ام برای انتخابات، آشکارا اعلام کردم که بر سر برخی موضوعات با ترامپ اختلاف نظر شدیدی دارم.

پنس اضافه کرد: دونالد ترامپ در مجموعه‌ای از مسائل سیاستی متضاد با سیاست محافظه‌کاران را دنبال می‌کند و به همین دلیل نمی‌توانم با وجدانی آسوده از او در انتخابات امسال حمایت کنم.

کد خبر 6056154

دیگر خبرها

  • غرامت ۳ میلیون دلاری تسلا در پرونده نژادپرستی علیه کارگر سیاه پوست
  • بایدن: دو ناتوان ذهنی کاندیدای ریاست جمهوری‌اند، یکی ترامپ است و دیگری خودم
  • ترامپ بار دیگر رویکرد بایدن در قبال اسرائیل را به باد انتقاد گرفت
  • تظاهرات در پاریس علیه «خشونت پلیس» و «نژادپرستی سیستماتیک»
  • ترامپ به «سیا» برای بی‌اعتبار کردن چین مجوز داد
  • مایک پنس: نمی‌توانم با وجدانی آسوده از ترامپ حمایت کنم
  • مایک پنس: در انتخابات ۲۰۲۴ از ترامپ حمایت نمی‌کنم
  • پنس: از ترامپ حمایت نخواهم کرد
  • مایک پنس: از ترامپ حمایت نمی کنم
  • مایک پنس: از ترامپ حمایت نمی‌کنم