Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبدالله محمد» سخنگوی گردان «العباس» (تیپ ۲۶ الحشد الشعبی) در بیانیه‌ای اعلام کرد نیرو‌های ذخیره این گردان برای تأمین امنیت حجاج از خطر حملات احتمالی گروه تروریستی داعش در نزدیکی مرز با عربستان، فراخوانده شده‌اند.

اخبار بین الملل_ در این بیانیه آمده است داعش برای هدف قرار دادن کاروان حجاج برنامه‌ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عربستان مرز نیرو نزدیکی الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی

ارتش و تفنگداران دریایی کره جنوبی در میان تنش‌های موجود در شبه‌جزیره کره، در نزدیکی مرز کره شمالی رزمایش برگزار کردند.

به گزارش مشرق، بیش از ۴۰۰ سرباز از ارتش و لشکر دوم تفنگداران دریایی کره جنوبی در رزمایشی شرکت کردند که در نزدیکی مرز کره شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، هدف این رزمایش «بهبود عملیات مشترک» توسط ارتش و تفنگداران دریایی این کشور و «افزایش قدرت بازدارندگی در برابر تهدید کره‌ شمالی» بود.

در اوایل ماه میلادی جاری هم در پی یک آزمایش موشکی در کره شمالی، رزمایشی سه‌جانبه توسط آمریکا، کره جنوبی و ژاپن برگزار شد که در آن از بمب‌افکن‌های استراتژیک «بی-۵۲» استفاده شد.

کره شمالی در سوم آوریل از پرتاب موفقیت‌آمیز موشک «هواسونگفو-۱۶بی» خبر داد؛ یک موشک بالستیک میان‌برد جدید با سوخت جامد که به یک کلاهک مافوق‌صوت جدید مسلح است. با برگزاری تمرینات نظامی منظم و متقابل توسط دو کره، واشنگتن، سئول و توکیو علیه پیونگ‌یانگ صف‌آرایی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کشف فسیل یک مار باستانی در هند که احتمالا بلندتر از اتوبوس بوده است
  • عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده ای از استطاعت خارج شدند
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود